ווי אנקור הטמיעה מערכות אחסון של נט-אפ בקונדואיט בפרויקט בהיקף מיליון וחצי שקלים

גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי בנט-אפ: "המערכת שהוטמעה תסייע לחברה להפחית את עלויות האחסון והגיבוי"

ווי אנקור, מקבוצת חילן, הטמיעה מערכות אחסון של נט-אפ (NetApp) בקונדואיט (Conduit- PERION). הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים לפני כמה שבועות. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליון וחצי שקלים.

הפרויקט, שכלל הליכי וירטואליזציה ואחסון, נועד לשפר את התהליכים המבוצעים במחסן הנתונים הארגוני של קונדואיט. זאת, באמצעות קיצור תהליכי הדו"חות של החברה, המבוססים על SQL Servers 2012 של מיקרוסופט (Microsoft). מניע נוסף לפרויקט היה הרצון לקבל מערכת בשרידות גבוהה ביותר ועם גמישות לטובת ביצוע הרחבות עתידיות. במסגרת הפרויקט שודרגו מערכות נט-אפ, שכבר היו קיימות בקונדואיט, למערכות של ענקית האחסון בתצורת Cluster Mode. כך, הועברו במסגרת הפרויקט נפחי מידע של הארגון בהיקף 100 טרה בייט לארבע מכונות CDOT של נט-אפ.

דוד אלפסי, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע, קונדואיט, אמר כי "המערכת שהוטמעה מסייעת לנו לשפר את מאגרי הנתונים של החברה, תוך קיצור זמני העבודה והפחתת זמן היציאה לשוק, ללא השבתות. הפתרון עונה על היעד שהצבנו לעצמנו ומאפשר חיסכון ועמידה ביעדים תחרותיים ובתנאי הרגולציה המחמירים בסביבה בה אנו פועלים".

גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי, נט-אפ, אמר כי "המערכת שהוטמעה תסייע לחברה להפחית את עלויות האחסון והגיבוי, על ידי מניעת כפילויות באחסון המידע וכן על ידי ביצוע גיבויים ושחזורים מהירים, ובזמן אמת. הפתרון מקצר את זמני הגיבוי והשחזור ומשפר משמעותית את השירות למשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים