חנן אלטיף, VMware: "אתגר המנמ"ר – לנהל את המשתמשים ולא יישומים, שירותים ומכשירים"

"כך, המשתמשים יוכלו לקבל את השירותים והיישומים מכל מקום, על גבי כל רכיב ומכל פלטפורמה", אמר אלטיף, מנהל שותפים אזורי בחברה

חנן אלטיף, מנהל שותפים אזורי ב-VMware. צילום: ניב קנטור

"האתגר של המנמ"ר הוא לנהל את המשתמשים – ולא יישומים, שירותים ומכשירים. כך, המשתמשים יוכלו לקבל את השירותים והיישומים מכל מקום, על גבי כל רכיב ומכל פלטפורמה", כך אמר חנן אלטיף, מנהל שותפים אזורי ב-VMware.

אלטיף דיבר במסגרת כנס שותפים שערך היום (ג') הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה, בהפקת אנשים ומחשבים. הכנס נערך במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 שותפים עסקיים ובהנחיית אפרת בן הרוש, מנהלת שותפים עסקיים ב-VMware ישראל. במסגרת האירוע הושקה בארץ גרסה vSphere 6.

לדברי אלטיף, "החזון של החברה הוא שמערך ה-IT הארגוני של הלקוחות יישב על פלטפורמת מחשוב אחת, אחודה, שבמסגרתה המנמ"ר ינהל את המשתמשים. כך, מה שיבדיל בין המנמ"רים המצליחים לאלה שלא הוא המהירות של ההפנמה ויכולת ההוצאה לפועל של חזון זה. זאת, לטובת מימוש ההיבטים העסקיים בארגונים".

הוא סיים באמרו כי "השנה הכרזנו שנתמקד בשבעה שותפי ה-Premiere שלנו בישראל, שמטפלים בארגונים הגדולים ובעסקות הגדולות. מנגד, לא נזניח את שותפינו האחרים, שמטפלים בארגוני ה-SME ובמפיצים, כמו גם את שותפינו הבינלאומיים, יצרני החומרה, דוגמת HP, לנובו (Lenovo), יבמ (IBM) וכמובן החברה האם, EMC".

הבשורה על פי VMware

בן הרוש ציינה כי "אנחנו רואים בשותפים העסקיים שלנו כזרוענו הארוכה ונציגינו בשטח".

היא סקרה את עדכוני התמחור והרישוי של מוצרי VMware וציינה ש-"יש הרבה חידושים מעניינים בהכרזות הטכנולוגיות שלנו. הכרזות אלה יסייעו לשותפים להטמיע את מוצרי החברה".

אפרת בן הרוש, מנהלת שותפים עסקיים ב-VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

אפרת בן הרוש, מנהלת שותפים עסקיים ב-VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

"הבשורה", סיכמה בן הרוש, "היא ש-VMware , באמצעות שותפיה, מספקת פלטפורמה אחודה לכל סוג של יישום וסביבת עבודה, ותוך כדי כך מאפשרת גמישות ללקוחות בארכיטקטורה ובכלי הניהול".

כיצד על המנמ"רים לענות לאתגרי המחשוב החדשים?

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי ב-VMware, אמר כי "המנמ"רים נדרשים לאמץ את הענן כדי להגדיל את הגמישות של מערכי המחשוב שלהם. עליהם להטמיע פלטפורמות ענן שונות, תוך ניהול הרמות הנדרשות והשונות של האבטחה. כך הם יכולים לענות לאתגרי המחשוב החדשים ולהקים מודל חדש של IT".

זמיר ציין כמה ממוצרי החברה שהושקו בחודשים האחרונים, שלדבריו "מטרתם לקדם את ההגעה לעידן החדש של המחשוב, תוך מימוש מודלים חדשים של IT". כך, אמר, החברה השיקה את פלטפורמת ה-One Cloud לניהול סביבת ענן בן כלאיים (היברידי), מבוסס ארכיטקטורת SDDC (ר"ת דטה סנטר מוגדר תוכנה).

ה-VMware vSphere 6 מספק פתרון עבור מחשוב וירטואלי, רישות ואחסון לענן בן הכלאיים", אמר. "יש לה 650 חידושים ותכונות חדשות, שהבולטים ביניהם אלה הגדלת ביצועים, יכולת הרחבה פי ארבעה, זמינות גבוהה יותר בעבודה בסביבה מרובת מעבדים ויכולת ניוד מרוחק vMotion בין מדינות".

הוא הוסיף כי "VMware vSphere 6 מספקת ללקוחות הארגוניים תשתית ענן אחודה עם זמינות גבוהה ותמיכה בכל סוגי היישומים".

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי ב-VMware. צילום: ניב קנטור

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי ב-VMware. צילום: ניב קנטור

עוד אמר כי "החברה מחזקת את התמיכה בקוד פתוח עבור בנייה וניהול עננים עם VMware Integrated OpenStack distribution. ההפצה של OpenStack על ידי VMware תאפשר למערך ה-IT להקים תשתית Openstack מעל VMware בתוך דקות בודדות ולספק למפתחים גישת API פתוחה ואינטגרטיבית לתשתיות שלנו".

לדברי זמיר, "השקנו את פתרון VMware Virtual SAN 6, בעולם הווירטואליזציה של האחסון. זהו השלב הבא באסטרטגיית האחסון מבוסס התוכנה שלנו. אנחנו עונים לדרישות הלקוחות באמצעות אספקת חדשנות דרך שכבה חדשה של אחסון Hypervisor אחוד, משופר ומבוסס פלאש (Flash) מלא, ואינטגרציה וירטואלית חדשה עם מערכי האחסון הקיימים".

זמיר סיים בציינו כי "SDDC היא לא מוצר, כי אם תפיסה, ארכיטקטורה אשר מאפשרת את ההליכה לכיוון עליו אנו מדברים. זו פלטפורמה אחודה המאפשרת בקרה על כל יישום הנמצא עליה, עם יכולת להחליט באיזה דטה סנטר נשים אותו – ובאיזה דטה סנטר תבוצע הפעולה על גבי ענן היברידי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים