HP: תכנית החיסכון החדשה בהדפסה ארגונית תושק במלואה גם בישראל ותעבור התאמה לשוק

לואיס קאסדו, מנהל שיווק תחום המדפסות והדימות ב-HP אירופה: אנשי המקצוע של HP עורכים בימים אלו סקרי לקוחות על מנת לאמוד ביתר דיוק את פוטנציאל השוק בישראל, וכן את מידת התאימות שלה ● לדבריו, התאימות של התוכנית תלויה בשני מרכיבים: נפח פעילות ההדפסה והדימות, ורצון הארגון להקטין את ההוצאות העקיפות

17/09/2009 13:42

בכנס שנערך השבוע בברלין, גרמניה, התחייבו אנשי HP אירופה, כי תוכנית ה-MPS (ר"ת Managed Print Services) שהושקה ברחבי העולם תיושם במלואה גם בישראל. בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים לגבי מידת ההתאמה של התוכנית לחברות וארגונים בארץ, שמוגדרים ברובם כ-SMB בסטנדרט אירופאי, ענה לואיס קאסדו – מנהל השיווק של תחום המדפסות והדימות באירופה, שהתאימות של התוכנית תלויה בשני מרכיבים: האחד הוא נפח פעילות ההדפסה והדימות, והשני הוא רצון הארגון להקטין את ההוצאות העקיפות והישירות ולשפר תהליכים עסקיים.

לדברי קאסדו, אנשי המקצוע של HP עורכים בימים אלו סקרי לקוחות על מנת לאמוד ביתר דיוק את פוטנציאל השוק בארץ, וכן את מידת התאימות שלה. על פי התחזית של HP, יהיו בישראל לא מעט ארגונים וחברות שיוכלו ליהנות מהיתרונות שהתוכנית מעניקה ללקוחות.

הנרי בלום, מנהל השיווק של החברה באירופה, הציג את "מספר הזהב" לשימוש אופטימלי בתוכנית. לדבריו, מדובר בארגון שיש לו לפחות 150 אלף דולרים בהוצאות ישירות על הדפסה ודימות – בתשלום עבור מכונות, נייר וציוד מתכלה, ארגון שיש לו לכל הפחות 3,000 מכונות וכמובן ארגון שרוצה ו/או צריך לקצץ בעלויות עקיפות וצריך סיוע מקצועי מעמיק בתחום. לשם המחשה, הציג בלום את ברקליס הבריטית, בה פעלו 1,400 מכונות לפני הטמעת התוכנית ולאחריה – 400 בלבד. כמו כן, ציין, ברקליס הגיעו לחסכון של 30 סנט לכל טונר, לחסכון של 20 מיליון דפים ובסך הכל לחיסכון של שני מיליון דולרים בשנה – שהם כמעט 50% מההוצאות הקבועות שלהם לפני תחילת התוכנית.

בלום הציג בכנס גם את עיקרי שיטת המימוש של התוכנית אצל הלקוחות. הוא אמר, כי מדובר בתוכנית בעלת חמישה שלבים: השלב הראשון הוא שלב הוכחת היכולת – בו מומחי HP ו-EDS בוחרים יחד עם הלקוח יחידה עסקית אחת לבדיקת היתכנות. בשלב הבא היועצים מבצעים סקר מצב קיים על מנת לבנות את הבסיס ואת התחזית לחסכון הצפוי לאחר שנה. השלב השלישי הוא מימוש התוכנית בפועל בכל הארגון. בסיום השנה הראשונה, מתבצע השלב הרביעי, במסגרתו נערך סקר נוסף של יועצי החברה על מנת לאמוד את החיסכון בפועל שהושג. לבסוף נערך השלב החמישי, בו מבוצעים הסיכומים והסקת המסקנות, ובו גם הלקוח בודק כיצד השירות החדש עונה על המטרות שהוצגו בפניו, כלומר מהו החיסכון בפועל שהוא חווה.

עם סיום שלב זה, אמר בלום, במידה ולא הושג יעד החיסכון שנקבע מראש, HP תבצע שלב ביניים של תיקונים ושיפורים שנמשך כשלושה חודשים, ולאחריו נבדק שוב אפקט החיסכון בפועל. במידה ולא הושג יעד החיסכון שנקבע, הלקוח מקבל "תלוש רכישה" על סך ההפרש שבין החיסכון בפועל והחיסכון המתוכנן, והוא רשאי לרכוש באמצעותו שירותים, חומרה ו/או תוכנה של HP.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים