פריון רוכשת סטארט-אפ צרפתי שמתמחה בפרסום ברשתות חברתיות
MakeMeReach פיתחה את טכנולוגיית AdsOptim, המאפשרת למפתחי אפליקציות מובייל לנהל קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ● עם הרכישה תפתח פריון סניף בפריז, שינהל את פעילותה באירופה
פריון נטוורק (Perion Network) רכשה את החברה הצרפתית MakeMeReach, שמתמחה בפרסום ברשתות החברתיות. סכום הרכישה לא נמסר, אולם על פי דיווחים הוא עומד על בין 12 ל-13 מיליון דולר.
הנרכשת, שבסיסה בפריז, פיתחה את טכנולוגיית AdsOptim, המאפשרת למפתחי אפליקציות מובייל לנהל קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות, בדגש על אופטימיזציה של פרסום המתנהל במובייל. עם הרכישה יהיה לפריון, למעשה, סניף באירופה, שינהל את הפעילות והמכירות ברשת.
הטכנולוגיה של MakeMeReach תוטמע בפלטפורמת ניהול הפרסום של פריון, GrowMobile, כך שמפתחי אפליקציות יוכלו לנהל את הפרסום שלהם במובייל על פני כל מקורות הטראפיק. הפלטפורמה של החברה כוללת כלים של אוטומציה, שכפול קמפיינים, תבניות קמפיינים ורוטציית מודעות.
MakeMeReach הוקמה ב-2009 על ידי פייר פרנסואה שירו, המכהן כמנכ"ל החברה. עם לקוחותיה נמנים Preferred Marketing Developer של פייסבוק (PMD), פלטפורמת השיווק של טוויטר (Twitter) וארמאני (Armani).
שירו אמר כי "אנחנו סבורים שהשוק האירופי טומן בחובו הזדמנויות משמעותיות עבור פריון ונסייע לחברה לבסס את דריסת הרגל שלה באירופה".
שי גוטסדינר, מנכ"ל יחידת השיווק במובייל של פריון, אמר כי "רכישת MakeMeReach מחזקת את מעמדנו בתחום. היא מתאימה לנו כחברה וכמוצר, כיוון שהיא תואמת את החזון שלנו להעניק למפתחים כלים מתקדמים ויעילים".
תגובות
(0)