קלארידג' ולה קייס הקנדיות מחפשות להשקיע בטכנולוגיה ובחדשנות בישראל

הן מקימות מיזם חדש בשם Claridge CDPQ Israel שינוהל על ידי עודד טל, עד לאחרונה סמנכ"ל ומנהל תחום המיזוגים והרכישות בלאומי פרטנרס

עודד טל, מנהל Claridge CDPQ Israel. צילום: יורם אשהיים

קלארידג' (Claridge) ולה קייס (La Caisse de dépôt et placement du Québec) הקנדיות הכריזו על הקמת שותפות חדשה בשם Claridge CDPQ Israel, שתפעל מתל אביב ותיוחד להשקעות בחברות מתחומי הטכנולוגיה והחדשנות בישראל.

ההשקה של Claridge CDPQ Israel היא חלק מהאסטרטגיה העסקית של לה קייס, שמטרתה לבסס נוכחות במדינות בעלות צמיחה גדולה, עם שותפים בעלי ידע מעמיק באותו שוק.

מי שיוביל את ניהולה של הפירמה החדשה יהיה עודד טל, ששימש בין השנים 2000-2008 כמנהל ההשקעות הראשי של קלארידג' במונטריאל. עד לאחרונה הוא כיהן כסמנכ"ל ומנהל תחום המיזוגים והרכישות בלאומי פרטנרס, זרוע הבנקאות להשקעות של קבוצת לאומי. בתפקיד זה הוביל טל מספר עסקות משמעותיות, שהעניקו לו ידע מעמיק בכל הקשור בסביבה העסקית בישראל.

פייר בואווין, נשיא ומנכ"ל קלארידג', אמר כי ״אנחנו מקימים את התשתית הנחוצה על מנת לייצר הזדמנויות השקעה בחברות טכנולוגיות עם פוטנציאל צמיחה גדול ואשר הצליחו להגיע לשלב השיווק של מוצריהן. השותפות עם לה קייס מתאימה לפילוסופיית ההשקעות האסטרטגית והסבלנית המשותפת לנו".

לדברי אנדריאס ברוטסוס, סגן נשיא בכיר לענייני הון פרטי (פרייבט אקוויטי) ותשתיות בלה קייס, "מעורבותנו ב Claridge CDPQ Israel מעניקה לנו גישה למוקד חדשנות ידוע ברמה העולמית. סביבה זו תציע תשואות גבוהות יותר, מה שייטיב מאוד עם המפקידים שלנו. כמו כן, דרך הפירמה החדשה תוכל לה קייס לאפשר גם לחברות ממחוז קוויבק שבקנדה גישה לטכנולוגיות חדשניות וייחודיות מישראל, מה שבסופו של דבר ישרת את התפתחותו הכלכלית של המחוז".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים