Solchip זכתה בתואר "חברת הסטארט-אפ החדשנית בישראל"

החברה משלבת פתרונות לשליטה מרחוק על מכשירים אלקטרוניים העושים שימוש באנרגיה המגיעה בלבד מסוללה ופאנלים סולריים

אנשי Solchip ומעניקי הפרס בטקס קבלת התואר Innovex Disrupt 2015

Solchip, שהמוצר שלה מאפשר הטענה של סוללה דרך השמש או אורות ניאון, זכתה בתואר "חברת הסטארט-אפ החדשנית בישראל", במסגרת תחרות Innovex Disrupt 2015, שנערכה בשיתוף גוגל (Google). החברה זכתה באפשרות לערוך סבב גיוס על סך מיליון דולר, בהובלת קרן OurCrowd.

הטכנולוגיה של Solchip עונה על אחד האתגרים הגדולים שיש לסנסורים בעולם של האינטרנט של הדברים: משך הזמן שהם יכולים לעבוד לפני שצריך להטעין או להחליף אותם. הפתרון של החברה מאפשר לסוללה להחזיק זמן רב ללא החלפה. החברה משלבת פתרונות לשליטה מרחוק על מכשירים אלקטרוניים העושים שימוש באנרגיה המגיעה בלבד מסוללה ופאנלים סולריים.

האירוע משך אליו גורמים בכירים רבים, בהם שר הכלכלה, נפתלי בנט, המדען הראשי, אבי חסון, ופרופ' יוג'ין קנדל, ראש המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה. נשאו בו דברים מנהלים מהשורה הראשונה ממספר רב של חברות גדולות וחשובות בעולם, בהם ד"ר קיונגוון צ'און, סגן נשיא בכיר בסמסונג (Samsung), רואן גיבסון, גורו החדשנות של חברות פורצ'ן 500 (Fortune 500), דין קאמן, ממציא הסגוואי, ד"ר הנרי סמואלי, מייסד שותף ויו"ר ברודקום (Broadcom), פרופ' מיכאל לויט, זוכה פרס נובל בכימיה. מישראל נטלו חלק באירוע, בין היתר, ד"ר יעל וילה, מנכ"לית מרכז המצוינות של EMC בארץ, פרופ' יוסי מטיאס, מנהל מרכז הפיתוח של גוגל בישראל, ד"ר יואל מרק, מנהלת מעבדות המחקר של יאהו! (!Yahoo) בישראל ושלמה גרדמן, יו"ר פורום מנכ"לי חברות ההיי-טק.

החברות הנוספות שעלו לגמר הן:

Emecfy – חברה שמציעה מגוון פתרונות למחזור מים. מדובר בפתרונות ביולוגיים מורכבים, שמאפשרים ניקוי מי קולחין וצריכה שלהם מחדש.

Genome compiler – מציעה פלטפורמה שמאפשרת לחברות ולחוקרים שמפתחים באמצעות ביולוגיה סינתטית להיעזר בידע קיים בתחום שלא היו חשופים אליו קודם לכן.

Fitfully – אפליקציה שמסייעת ברכישת נעליים אונליין. היא מאפשרת ללקוח לצלם את רגלו ומציעה לו נעליים במידה שלו, מיצרנים שונים או מיצרן נבחר. בכך היא מסייעת לצמצום החזרים וקבלת מידה מדויקת.

Orca sonics – חברה שפיתחה טכנולוגיה חדשה שמאפשרת אולטרסאונד נייד וקטן, שבאמצעותו יכול הרופא לתת אבחון במקום.

Umoove – סטארט-אפ נוסף בתחום הבריאות, שפיתח אפליקציה למכשירים ניידים שנועדה לאבחון מחלות. כמו כן, הוא פיתח תוכנית להגברת הקשב באמצעות מעקב אחר תנועות עיניים.

Augury – חברה שפיתחה מערכת דיאגנוסטיקה בעולם האינטרנט של הדברים, לתחזוקה מונעת של מבנים ומכשירים תעשייתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים