סינגולריטים סיימה סבב גיוס של 102 מיליון דולר

הסכום גויס לצורך הקמת קרן חדשה, שתתמקד בהשקעות בשלבים מוקדמים בסטארט-אפים בתחומי הסלולר, פיננסים, רובוטיקה, אינטרנט של הדברים וחדשנות בתעשיות הרשת המסורתיות

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

קרן ההון-סיכון סינגולריטים סיימה סבב גיוס בסכום של 102 מיליון דולר, שגויסו עבור קרן שנייה להשקעה בסטארט-אפים, שהושקה הבוקר (ד').

הקרן החדשה תתמקד בהשקעות בשלבים מוקדמים בסטארט-אפים בתחומי הסלולר, פיננסים, רובוטיקה, אינטרנט של הדברים וחדשנות בתעשיות האינטרנט המסורתיות. היא השקיעה עד כה בשש חברות ונמצאת בימים אלה בשלבי איתור חברות נוספות.

בין המשקיעים בקרן נמצאים מייסדי קבוצת האחזקות הסינית Tencent, ששווייה מוערך בכ-170 מיליארד דולר, הרשת החברתית Renren וקינס רקישב.

משה חוגג, שותף-מנהל ומייסד סינגולריטים, אמר כי "הקרן החדשה הוקמה לאור הצלחת הקרן הראשונה, שהציגה פורטפוליו של 12 חברות ממגוון עשיר של תחומים. רבות מהן כבר גייסו סכומים מרשימים, זכו לסיקור רב בתקשורת ונמצאות בשלבים מתקדמים להפיכתן למובילות בתחומן". בין אותן חברות ניתן למצוא את Mobli, אינטלג'נט (Intelagent) ו-Yo.

לדברי חוגג, "אנחנו מחפשים חברות שחולמות בגדול ויביאו שינויים משמעותיים לעולם, חברות מבטיחות עם רעיון מצוין ואנשים מצוינים. אנחנו רוצים להעניק להן את התנאים שהן צריכות – השקעה, תמיכה מקצועית, הכוונה וכל סינרגיה אפשרית עם החברות האחרות שלנו – על מנת שיוכלו להתמקד ביצירת ערך משמעותי, ליצור מכל הלב ולהצליח בגדול. אנחנו לא רק קרן הון-סיכון שמשקיעה בחברות, אנחנו גם יזמים, וככאלה, אנחנו לא רק משקיעים אלא גם יוצרים רעיונות וחברות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים