AppsFlyer השלימה סבב גיוס בהיקף של 20 מיליון דולר
הסטארט-אפ הישראלי פיתח מערכת לניטור ומדידת יעילות קמפיינים פרסומיים במובייל ● הסבב התקיים בהובלת Fidelity Growth Partners ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: פיטנגו ומאגמה
AppsFlyer, סטארט-אפ ישראלי שפיתח מערכת לניטור ומדידת יעילות קמפיינים פרסומיים במובייל, השלים סבב גיוס שני, בסך כולל של 20 מיליון דולר.
הובילה את הסבב Fidelity Growth Partners, זרוע ההון-סיכון והצמיחה של Fidelity Worldwide Investment. בנוסף, השתתפו בו המשקיעים הקיימים של AppsFlyer, ביניהם הקרנות פיטנגו ומאגמה. עד היום גייסה החברה כ-28 מיליון דולר.
טכנולוגיית NativeTrack של החברה מספקת למפתחי אפליקציות, מותגים ומשרדי פרסום, מדידה של קמפיינים על גבי יותר מ-800 רשתות פרסום. לחבילת התוכנה (SDK) שלה יש יותר מארבעה מיליארד התקנות ועל פי AppsFlyer, היא מצויה ב-9 מכל 10 סמארטפונים. יותר מ-4,000 מפרסמים משתמשים כיום בפלטפורמה שלה, מסרה החברה, והיא מודדת קמפיינים בשווי של יותר ממיליארד דולר בשנה.
לפי eMarketer, ההוצאה הגלובלית על פרסום במובייל תגיע השנה ל-64 מיליארד דולר ועד 2018 היא תעמוד על 158 מיליארד דולר בשנה.
תגובות
(0)