AMD השיקה את Vision – פלטפורמה שאמורה לפשט את תהליך הרכישה של מחשב חדש

החברה הציעה שלוש רמות של הפלטפורמה, כשהרעיון הוא שיצרניות יוכלו להדביק על מחשבים שיתאימו לתצורת הפלטפורמה מדבקות שמציגות את הלוגו Vision, כשמעליו מוצגת רמת המחשב ● נייג'ל דסאו, מנהל השיווק הראשי של AMD: "הצרכנים של היום רוצים חוויית בידור באיכות גבוהה, בלי שהם חייבים להיות בקיאים בכל הפרטים הטכניים של המחשב"

AMD עשתה בסוף השבוע ניסיון נוסף לחזק את מעמדה בשוק המיחשוב האישי, כשהשיקה את Vision, פלטפורמה חדשה שאמורה, לטענתה, לפשט עבור הלקוחות את תהליך הרכישה של מחשב חדש. החברה הציעה שלוש רמות של הפלטפורמה – VISION Primium ,VISION Basic ו-VISION Ultimate, שלדעתה משקפות את תבניות השימוש השונות של משתמשי ה-PC ברמות השונות. בתחילת השנה הבאה אמורה AMD להציע רמה נוספת שתכונה Vision Black, שאמורה להיות הרמה החזקה ביותר.

הרעיון של AMD הוא שיצרניות יוכלו להדביק על מחשבים שיתאימו לתצורת הפלטפורמה מדבקות שמציגות את הלוגו Vision, כשמעליו מוצגת רמת המחשב. המחשבה שעומדת מאחורי הפלטפורמה החדשה, לפי נייג'ל דסאו, מנהל השיווק הראשי של AMD, היא ש-"לצרכנים כיום חשוב מה הם עושים עם המחשב שלהם ולא מה יש בפנים. הם רוצים חוויית בידור באיכות גבוהה בלי שהם חייבים להיות בקיאים בכל הפרטים הטכניים. טכנולוגיית ה-Vision משקפת את התבגרות השיווק בתעשיית המיחשוב האישי".

לפי החברה, מחשבי Visin Basic מיועדים למי שרוצה בעיקר לשוטט באינטרנט כדי לראות סרטונים, לשלוח דואר ולהאזין למוזיקה; מחשבי Premium מיועדים לאנשים שרוצים לצפות בסרטי Blu-ray באיכות גבוהה, לשחק משחקים, להשתמש במצלמת רשת, להמיר תקליטורים לקבצי MP3 או להמיר סרטוני וידאו; ואילו מחשבי Ultimate מיועדים למי שרוצה לבצע עריכה מתקדמת של תמונות וסרטים, לשחק משחקים עתירי גרפיקה באופן מקוון, וכדומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים