בא לבקר במאורת הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: רומן מיטשל, מנהל חטיבת האורקל בקבוצת One1

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר רומן מיטשל, מנהל חטיבת האורקל (Oracle) בקבוצת One1.

מיטשל הצטרף ל-One1 לפני שמונה שנים כסמנכ"ל מכירות. מזה יותר משנתיים הוא מנהל את חטיבת האורקל של החברה ומדווח למנכ"ל, שי אוזון.

הוא שוחח עם הנמר על ניהול פרויקטים מורכבים שמתפרסים על פני מספר מדינות ואלפי משתמשים, פרויקטים מהסוג שאפשר לנהל בהצלחה רק בעזרת מתודולוגיה ברורה ומסודרת, כפי שמקובל ב-One1. הנמר שמע ממיטשל על פרויקטים שביצעה חטיבת האורקל אצל לקוחות מובילים במשק, כגון סרגון, ישראכרט, נשר, תנובה ואבן קיסר.

חטיבת האורקל של One1 מתמחה בפרויקטי ERP גדולים ומשמעותיים בגרסה 12 האחרונה של אורקל. היא מובילה את התחום בישראל בזכות האנשים, מתודולוגיית העבודה והקשר המצוין עם הלקוחות. במהלך 2014 השקיעה החטיבה בכניסה לתחומים חדשים, טכנולוגיים ואפליקטיביים, וגייסה אנשי מקצוע על מנת לפתח יכולות מקצועיות בתחומים אלה. כיום, החטיבה מבצעת את הפרויקטים המורכבים והמאתגרים ביותר בתעשייה – בסביבת אורקל ERP, בתחום המידע הניהולי (BI) ובתחום פתרונות הענן – כאשר תמיד מלווה את אנשיה ההבנה שעליהם להמשיך לייצר ערך ללקוחות, ולהתאים אותם לסביבה הטכנולוגית ולצרכי השוק המשתנים.

בימים אלה מרחיבה החטיבה את פעילותה למוצרים וטכנולוגיות חדשות של אורקל. היא מבצעת פרויקטים של Oracle BI APPS, של מוצרי הענן ממשפחת ה-CX Oracle ובתחום ניהול משאבי האנוש בענן עם Oracle HCM. כמו כן, היא מפעילה בית ספר למקצועות האורקל, בו היא מכשירה מקצוענים במוצרים ובטכנולוגיות החדשות ביותר. החודש ייפתח קורס מיישמים לוגיסטיים ובחודש הבא ייפתח קורס מיישמים פיננסיים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פיני

    באמת שלאף אחד לא אכפת מי בא למאורת הנמר. סדרה מיותרת כל כך. נוטפת חנופה והערצה עצמית

אירועים קרובים