מיקרוסופט יצאה במסע פרסום טלוויזיוני לחלונות 7

ענקית התוכנה הוציאה תשדיר חדש לרשתות השידור בארה"ב, לקראת ההשקה הרשמית של מערכת ההפעלה החדשה ● הפעם, בניגוד לעבר, החליטה החברה להימנע משכירת שירותיהם של ידוענים

מיקרוסופט (Microsoft) החלה לפרסם את מערכת ההפעלה החדשה שלה, חלונות 7 (Windows 7), בטלוויזיה האמריקנית. בתשדיר הפרסום, שנמשך 30 שניות, מופיעה נערה צעירה שמשתמשת במחשב של אביה, אשר מצויד במערכת ההפעלה החדשה; היא מפעילה מצגת שקופיות שכוללת תמונות מעולם קסום בו מככבים ארנבים, חתולים וחדי קרן, ונראית – כצפוי – מאושרת למדי מהחוויה.

במסע הפרסום החדש נמנעה מיקרוסופט מלהשתמש בידוענים, כפי שעשתה בעבר, אז נשכרו, בין השאר, שירותיו של ג'רי סיינפלד. מסע הפרסום הקודם נכשל משום שהיה מופשט מדי והצופים לא קישרו בינו לבין מוצרים מסוימים של החברה.

בתחילת החודש שחררה מיקרוסופט את חלונות 7 לארגונים גדולים ולאנשי מיחשוב שמנויים על השירותים TechNet ו- MSDN. ענקית התוכנה משחררת את מערכת ההפעלה החדשה בהדרגה לגורמים בתעשייה וללקוחות עסקיים גדולים, לקראת ההשקה הרשמית לציבור הרחב, אשר תיערך ב-22 באוקטובר. זאת, על מנת להבטיח שעד שתגיע חלונות 7 למדפי החנויות ותותקן במחשבים חדשים, ינופו ממנה כמה שיותר באגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים