החדר הוירטואלי של סיסקו

ענקית התקשורת חושפת חדר פגישות וירטואלי בו ניתן להיפגש לצורך עבודה שוטפת שכוללת שיחות וידיאו, שיחות קוליות והעברת קבצים

החדר של סיסקו. צילום מסך: Project Squared

פרויקט חדש שחשפה סיסקו (Cisco) מאפשר לקבוצות עבודה להקים חדר פגישות וירטואלי בו ניתן להיפגש לצורך עבודה שוטפת שכוללת שיחות וידיאו, שיחות קוליות והעברת קבצים, וזאת בסביבת ענן מאובטחת ברמה ארגונית.

הפרויקט, שמכונה Project Squared, בנוי על פלטפורמת ענן שיתוף הפעולה של סיסקו (Cisco Collaboration Cloud) ומטרתו להשתמש בפלטפורמה כדי לאפשר שיתוף פעולה מיידי. כך, לדוגמה, בעת שמעבירים קבצים הם ניתנים לצפייה מיידית ללא צורך בהורדה, תוך שימוש בענן. החדרים עצמם יכולים להיות מבוססים על עובדי חברה או על הזמנות של אנשים מבחוץ לה וזאת על ידי הקלדת שם או כתובת מייל, והכניסה מבוצעת ללא צורך ב-VPN או תוספות כלשהן. צוותי IT יכולים לנהל את חדרי העבודה הללו על ידי שימוש בכלי הזדהות אחידה (SSO) או באמצעות שימוש בסיסמאות מאושרות.

הפרויקט זמין בצורת אפליקציה אותה ניתן להוריד למכשירים ניידים וכן הוא זמין לשימוש באמצעות דפדפנים כך שניתן להתחבר לחדר גם באמצעות מחשב נייח או נייד. השימוש במכשירים ניידים מאפשר לחברי קבוצה העבודה להיות מחוברים וזמינים כל הזמן. השימוש בפלטפורמת ענן שיתוף הפעולה מבטיח, לפי סיסקו, אבטחת מידע והצפנה מקצה לקצה למרות אפשרות ההתחברות באמצעות מכשירים ניידים.

בנוסף מציע הפרויקט לכלים עסקיים נוספים החל ביומני עבודה, WebEx וכן שירות האחסון בענן Box.com.

"יצרנו את Project Squared ואת פלטפורמת ענן שיתוף הפעולה של סיסקו על מנת להגשים את חלומנו לשנות את חווית שיתוף הפעולה, כך שיהיה קל להישאר מחוברים לאנשים, לפרויקטים ולרעיונות החשובים ביותר", אמר רוואן טרולופ, סגן נשיא בכיר, חטיבת שיתוף הפעולה בסיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים