לראשונה אחרי שהחלים מניתוח השתלת הכבד: סטיב ג'ובס הופיע בציבור

ג'ובס רשם את הופעת הבכורה שלו אחרי הניתוח בכנס שערכה אפל בסן פרנסיסקו ● "אילולא תורם הכבד - ייתכן שלא הייתי אתכם כאן היום", אמר והוסיף: "שבתי לאפל בגב זקוף, ואני אוהב כל רגע" ● החברה השיקה בכנס קו חדש של נגני iPod Nano, עם מצלמת וידיאו מובנית ● מוצרים אלה יגיעו לארץ בשבוע הבא

היה חבר. סטיב ג'ובס

הקאמבק של סטיב ג'ובס: מנכ"ל אפל (Apple) קיים הלילה (ה') הופעה פומבית ראשונה אחרי ניתוח השתלת הכבד שעבר לפני כחמישה חודשים. הוא עשה זאת באירוע שערכה החברה בסן פרנסיסקו, ובו הציגה את הקו החדש של נגני ה-iPod שלה. מ-iDigital, נציגת החברה בישראל, נמסר, כי מוצרים אלה יגיעו לארץ בשבוע הבא.

ג'ובס הנחה את האירוע, וכשעלה על הבמה, קמו על רגליהם והריעו לו רבים מבין העיתונאים, האנליסטים ועובדי אפל שנכחו בכנס. ג'ובס נראה כחוש אך בריא, עטוי בתלבושת הקבועה שלו – חולצה שחורה ומכנסי ג'ינס.

"בגופי הושתל כבד של אדם בשנות העשרים לחייו, אשר נהרג בתאונת דרכים ותרם בנדיבות את איבריו הפנימיים", אמר ג'ובס וקרא גם לאחרים לתרום איברים. הוא הוסיף, כי לולא אותו תורם – "ייתכן שלא הייתי אתכם היום".

לדברי ג'ובס, הוא שמח לשוב לעבודה. "שבתי לאפל בגב זקוף, ואני אוהב כל רגע", אמר. הוא לא ציין אם בכוונתו להוסיף ולככב באירועים גדולים נוספים שתערוך אפל בעתיד, כפי שעשה לפני הניתוח. עם זאת, הוא אמור להפגין מעורבות מלאה בפיתוח של מוצרים חדשים.

הוא לא הסביר מדוע נאלץ לעבור השתלת כבד, אך מעריכים, כי הדבר קשור לסיבוכים של מחלת הסרטן. בשנת 2004 עבר ג'ובס ניתוח להסרת גידול סרטני מהלבלב.

ג'ובס הודה גם למנהל התפעול הראשי של אפל, טימותי קוק, ולשאר המנהלים הבכירים שהופקדו על הניהול השוטף של החברה בהיעדרו. "הם התגייסו וניהלו היטב את החברה בתקופה קשה" אמר.

המכשירים החדשים הוצגו על ידי שאר המנהלים הבכירים של החברה. השינויים בהם מינוריים יחסית לשמועות שהופצו ברשת. בעוד שגולשים העריכו, כי אפל תצרף מצלמת וידיאו ומיקרופון לנגני iPod Touch, החברה החליטה לצרף אותם ל-iPod Nano. מאז שהושקו נגני ה-Nano בספטמבר 2005, נמכרו כבר כמאה מיליון יחידות מהם.

בתוך כך, בכנס צויין, כי החנות של אפל ברמת אביב נבחרה על ידי החברה כמודל לחיקוי לכל חנויות הזכיינים שלה ברחבי אירופה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן

    וחשוב להוסיף - סטיב גם ביקש מהמאזינים לו להצטרף לתורמי האיברים! אצלנו מדובר בהצטרפות ל"אדי". אני הצטרפתי. ומה איתכם? 

אירועים קרובים