טנגרם מבית מטריקס רוכשת את ManageWare תמורת מיליוני שקלים

הנרכשת פיתחה שיטה ייחודית להטמעה וליצירת אינטגרציה בין כלי הפיתוח השונים, לאורך כל השלבים בחיי מוצר התוכנה, שמספקת נראות מקצה לקצה בין בעלי התפקידים המהווים חלק מהתהליך

נרכשת תמורת מיליוני שקלים. ManageWare

טנגרם-סופט מבית מטריקס רוכשת את ManageWare. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

ManageWare פועלת בתחומי ה-ALM וה-DevOPs ומספקת כלים, ייעוץ ואינטגרציה לתהליכי פיתוח. החברה פיתחה שיטה ייחודית להטמעה וליצירת אינטגרציה בין כלי הפיתוח השונים, לאורך כל השלבים בחיי מוצר התוכנה, שמספקת נראות מקצה לקצה בין בעלי התפקידים המהווים חלק מהתהליך.

הנרכשת מציעה פתרונות לארגונים המפתחים מוצרי תוכנה ומערכות ומסייעת לצוותי פיתוח לנצל נכון וטוב יותר את הזמן שעומד לרשותם, כמו גם את מערך הכלים עימם הם עובדים. זאת, באמצעות אינטגרציה ואוטומטיזציה של תהליכי ניהול דרישות, פיתוח אג'ילי, ניהול קוד פתוח, CI ו-APM.

בין לקוחותיה נמנים ארגונים כגון התעשייה האווירית, חיל האוויר, אלביט, אינטל (Intel), צ'ק פוינט (Check Point), קומברס, ורינט, אלטאייר, StartApp ו-DSPG.

טנגרם סופט, חברה בת של מטריקס, מספקת שירותים בתחומי SOA, אבטחת מידע, ניהול נתונים ו-BI. החברה, שהוקמה בשנת 2000, מונה יותר מ-300 עובדים, אליהם יצטרפו 20 עובדי הנרכשת.

לדברי יורם בכלר, מנכ"ל ManageWare, "אנחנו רואים בשוק צורך גדול לפתרונות שלנו ומאמינים כי טנגרם, עם הגב הרחב והיציב של מטריקס, תאפשר לנו לצמוח ולהרחיב את היצע הלקוחות והמוצרים. טנגרם פעילה מאד במגזרים הביטחוני, הממשלתי והפיננסי ואילו אנחנו חזקים בשוק ההיי-טק והסטרט-אפים, כך שיחד נצליח להגיע לפריסה רחבה יותר בשוק ולצמיחה מואצת".

ירון רז, מנכ"ל טנגרם, ציין כי "ManageWare היא חברה עם ניסיון, מומחיות ובעיקר אנשים בתחום בו אנחנו מאמינים שיש נחיצות גבוהה לשירותים ולפתרונות. איחוד הכוחות יאפשר לנו להגיע יחד למגזרים חדשים. האיחוד יהפוך את החברה המשולבת לשותפה הגדולה של יבמ (IBM)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים