האינטרנט של הכנסים – חלק ב'

באחרונה נערך באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב הכנס השנתי השני IOT ISRAEL בניהולו של ערן וגנר, שותף בכיר בקרן ג'מיני. מאות סטארט-אפיסטים ומקצועני התעשייה השתתפו באירוע והתלהבו מההרצאות החדשניות ומההבטחות מרקיעות השחקים לפיהן האינטרנט של הדברים הוא עתיד התעשייה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


נצפו בשטח: ערן וגנר, שותף מנהל בקרן ג'מיני, ורעייתו.

נצפתה ענת עמיר, שמונתה לראש חטיבת השיווק (CMO) של AGT International, המתמקדת בפיתוח טכנולוגיות בתחום האינטרנט של הדברים. עמיר תרכז את אסטרטגיית השיווק הבינלאומית של החברה, שיווק מוצריה ומיתוגה ותעמוד בראש AGT Creative Lab, שתהווה מעבדת החדשנות של החברה. זמיר מילאה קודם לכן שורה של תפקידים בגוגל (Google), לרבות ראש מערך השיווק של אנדרואיד (Android) ו-Google Mobile באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הקמת כלל מערך השיווק של גוגל אפריקה וכן תפקיד בכיר ב-O2 Telefonica.

המוטו של הכנס: "החיים טובים יותר עם חדשנות בדמות האינטרנט של הדברים".

בחזית הביתן של אמזון (Amazon) בכנס ניצבה איתן עדי אוליאל, מכירות ישראל, מקבוצתו של הראל יפהר.

מרצה המפתח האנרגטי, מולי אדן, נשיא אינטל (Intel) ישראל, דקה לפני שהוא עולה לבמה, להרצאה שהיא תמיד גם משכילה וגם מופע סטנדאפ מהיר, מציג את השעון-צמיד החדש של אינטל. ככל הנראה, הוא ייקרא MICA My Intelligent Communication Accessory, וייצורו יחל בקרוב.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים