השקת חלונות 7: מיקרוסופט מחלקת פרסים

מי שיעקבו אחר ההשקה של מערכת ההפעלה החדשה בשירות טוויטר יוכלו לזכות בפיצה חמה ובפרסים נוספים ● הניסיונות של מיקרוסופט להפיח חיים בהשקה של חלונות 7 אינם מפתיעים, נוכח הכישלון של חלונות ויסטה, מערכת ההפעלה הנוכחית שכמעט ולא הצליחה לחדור לארגונים גדולים

לקראת ההשקה הרשמית של חלונות 7 (Windows 7), ב-22 באוקטובר, הכריזה מיקרוסופט (Microsoft) על מסע פרסום ברשתות חברתיות. במסגרת מסע הפרסום יוכלו משתמשי טוויטר (Twitter) לזכות בפיצה חמה חינם ובפרסים נוספים. "במהלך שבעה השבועות הקרובים נחלק פרסים שיסמלו את הספרה 7 (הספרה של מערכת ההפעלה החדשה)", כתב ברנדון לבלנק, עורך הבלוג הרשמי של מיקרוסופט, בהודעה שפרסם ביום ו' האחרון. "כדאי לעקוב אחר מסע הפרסום בטוויטר". בסוף השבוע האחרון זכו שבעה משתמשי טוויטר בפיצה חמה, דיווח לבלנק, והבטיח שיחולקו פרסים נוספים עד למעוד ההשקה.

הניסיונות של מיקרוסופט להפיח חיים בהשקה של חלונות 7 אינם מפתיעים, נוכח הכישלון של חלונות ויסטה (Windows Vista), מערכת ההפעלה הנוכחית שכמעט ולא הצליחה לחדור לארגונים גדולים. בין השאר התלוננו משתמשים על אמצעי אבטחה פולשניים, היעדר תמיכה בתוכנות ותיקות ודרישות מערכת גבוהות.

מדיווחים ראשונים עולה כי מיקרוסופט הצליחה לפתור רבות מבעיות אלה בחלונות 7. ענקית התוכנה לא פרסמה עדיין פרטים על אירועי ההשקה, אך נראה כי לפחות אירוע גדול אחד ייערך בניו יורק.

מהדורת חלונות 7 Home Premium תעלה 199 דולרים (כל המחירים נכונים לארה"ב) בעוד שגרסת שדרוג מוויסטה או XP תעלה 119 דולרים. מהדורת חלונות 7 Professional תעלה 299 דולרים ושדרוג יעלה 199 דולרים. מהדורת חלונות 7 Ultimate תעלה 319 דולרים ושדרוג יעלה 219 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים