לביא טיימטק השיקה מודול BI למדידת, ניתוח ובקרת נתוני נוכחות העובדים בארגון

המערכת שהשיקה החברה תומכת החלטות וכלי ניהול שלדבריה, מאפשרים למנהלים בארגון לחסוך בעלויות ולשפר את היעילות ● המודול נותן יכולות ניתוח חדשות, מאפשר להגדיר מדדי ביצוע (KPIs) ומסייע למנהלים לזהות דפוסי עבודה בארגון, כמו גם לנהל תהליכי קבלת החלטות

לביא טיימטק, המפתחת מערכות תוכנה לניהול כוח אדם בארגונים ולניהול בקרת זמן, השיקה מודול BI, שמטרתו היא למדוד, לנתח ולבקר את נתוני נוכחות העובדים ותמחיר המשימות.

המודול, TimeKeeper Analytics, כולל מערכת תומכת החלטות וכלי ניהול שלדברי החברה, מאפשרת למנהלים בארגון לחסוך בעלויות ולשפר את היעילות. המודול נותן יכולות ניתוח חדשות, מאפשר להגדיר מדדי ביצוע (KPIs) ומסייע למנהלים לזהות דפוסי עבודה בארגון, כמו גם לנהל תהליכי קבלת החלטות. כך, ניתן לזהות באמצעותו פערים ועיכובים בתהליכי עבודה, לזהות מגמות, להשוות יעילות כוח אדם בין אתרים שונים של ארגון מבוזר, לזהות תחומים בעייתיים בארגון ולהגיב באופן מיידי על מנת לתקן את הדרוש תיקון. בכך, נמסר מהחברה, מאפשר ה-TimeKeeper Analytics להפחית עלויות ארגוניות, לשפר יעילות ארגונית ואף להגביר בעקיפין גם את שביעות הרצון של עובדים.

המערכת פועלת באמצעות לוחות מחוונים לתצוגת ובקרת ביצועים בנושאים מוגדרים מראש. ניתן להגדיר שאילתות אד-הוק ולשנות חיתוכים תוך כדי שימוש, על מנת להשיג את המידע המדויק הנחוץ, כמו גם לייצא דו"חות במגוון צורות, כולל אקסל (Excel) ו-HTML. כמו כן, מאפשר המודול יצירת אינטגרציה בין סוגים שונים של מידע המצוי במערכות הנוכחות ותמחיר המשימות, על מנת ליישם חוקים עסקיים ולחשב מדדים באמצעות תהליכי ETL (גזירת, הסבת וטעינת נתונים). המערכת עושה שימוש ביכולות של שרתי ה-SQL ותוכנות האופיס (Office) של מיקרוסופט (Microsoft), במטרה לספק פתרונות ארגוניים משולבים למדידת ביצועים, ניתוח ודיווח.

גיל יובל, מנכ"ל משותף בלביא טיימטק, אמר, כי "ההוצאה על כוח אדם היא הגבוהה ביותר במרבית הארגונים. ניהול נכון של זמן העובדים יכול להוריד עליות אלה ב-1%-3%. אנחנו, בלביא טיימטק, מבינים שבכדי לעזור למנהלים למצות את יכולות המערכות שלנו, עלינו לספק להם כלים תומכי החלטה, שיציגו בפניהם מידע זמין, מעובד, דרך דפדפן האינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) ובאופן אינטואיטיבי, שאינו מצריך לימוד מיוחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים