מיקרוסופט מאיצה במשתמשים עתידיים לערוך מסיבות ביתיות לכבוד השקת חלונות 7

ענקית התוכנה פתחה אתר מיוחד, שבו היא קוראת למשתמשים מתריסר מדינות לערוך את המסיבות בשבוע שלאחר השקת מערכת ההפעלה, ולהציג לאורחיהם את היצירה החדשה ● משתמשים שירצו לארח מסיבה יצטרכו להציע רק את ביתם, ואילו מיקרוסופט תדאג לכל השאר - שליחת הודעות למוזמנים, אספקת התמונות והמדיה, ועוד

מיקרוסופט (Microsoft) עושה כל שביכולתה כדי לנסות ולהפוך את ההשקה של חלונות 7 (Windows 7), בסוף החודש הבא, לחגיגה. בניגוד להשקה השקטה למדי של חלונות ויסטה (Windows Vista), ומעבר להשקות מרכזיות שתבצע החברה בעצמה, היא מציעה כעת למשתמשים העתידיים לערוך מסיבות ביתיות כדי לחגוג את ההשקה בשבוע הראשון לאחר שמערכת ההפעלה החדשה תהיה זמינה לקהל הרחב, כלומר בין ה-22 ל-29 באוקטובר.

באתר מיוחד שנפתח לשם כך, מציעה מיקרוסופט למשתמשים מתריסר מדינות בעולם – כולל אוסטרליה, ספרד, הודו ומקסיקו – להירשם כדי לערוך מסיבה מיוחדת בביתם, שבה יציגו בפני האורחים את מערכת ההפעלה חלונות 7 בעזרת סרטונים, תמונות וכלים נוספים.

משתמשים שירצו לארח מסיבה יצטרכו להציע רק את ביתם, ואילו מיקרוסופט תדאג לכל השאר – שליחת הודעות למוזמנים, אספקת התמונות והמדיה, ועוד. מעבר לכך, יקבלו המשתמשים עותק חתום מיוחד של Windows 7 Ultimate.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים