גרסה מוקדמת למערכת ההפעלה הסלולרית הבאה של פאלם, WebOS 1.2, דלפה בטעות

מהצצה ראשונה לגרסה החדשה עולות מספר חדשות טובות - וגם מספר חדשות פחות טובות - למשתמשי הטלפונים החכמים מסדרת Palm Pre ● בין החדשות הטובות: נראה שייעשה שימוש בנוריות LED הקבועות במכשירים כדי להודיע למשתמשים על אירועים שונים ● מנגד, נראה שבגרסה הבאה תוכל פאלם להסיר מרחוק יישומים ממכשירי המשתמשים

פאלם (Palm) שחררה, ככל הנראה בטעות, למספר לקוחות גרסה מוקדמת של מערכת ההפעלה הסלולרית WebOS 1.2. מהצצה ראשונה לגרסה החדשה עולות מספר חדשות טובות – וגם מספר חדשות פחות טובות – למשתמשי הטלפונים החכמים מסדרת Palm Pre.

בין החדשות הטובות: נראה שבגרסה הבאה ייעשה שימוש בנוריות LED הקבועות במכשירים כדי להודיע למשתמשים על אירועים שונים – דוגמת הגעה של הודעה חדשה בדואר האלקטרוני. רבים מתחו ביקורת על כך שעד כה לא נעשה שימוש בנוריות אלה, ונראה שבפאלם שמעו ותיקנו. משתמשים שלא מעוניינים שהנוריות במכשירם יהבהבו פתאום יוכלו לבטל תפקוד זה. עם זאת, מאחר ובגרסה המוקדמת נחסמה תכונה זו, לא ברור אם היא תשולב בגרסה המוגמרת של מערכת ההפעלה WebOS 1.2.

ולחדשות הפחות טובות: נראה שבגרסה הבאה של מערכת ההפעלה תוכל חברת פאלם להסיר מרחוק יישומים ממכשירי המשתמשים. משתמשים שממכשירם יוסר יישום מרחוק יקבלו הודעה על כך ויוכלו לקבל בחזרה את הכסף ששילמו תמורת היישום.

לא ידוע עדיין מתי תשחרר פאלם את הגרסה המוגמרת של WebOS 1.2. יתכן שבחברה עצמה עדיין לא הוחלט מתי תשוחרר מערכת ההפעלה החדשה, וסביר להניח שכאשר תתקבל החלטה בעניין תפורסם הודעה רשמית על המועד המתוכנן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים