SRL תפיץ את מוצרי ה-SOA של אינטל בישראל

מוצרי SOA Expressway נועדו לאפשר לארגונים להאיץ, לפשט ולנהל טוב יותר יישומים של SOA, תוכנה כשירות או Web 2.0 ● עמוס מגור, CCO ומנכ"ל חברת המוצרים של קבוצת SRL: "אנו צופים, כי מחזור הפעילות בישראל ב-2010 יהיה בהיקף של חמישה מיליון שקלים"

קבוצת SRL תשווק בישראל את קו המוצרים SOA Expressway של אינטל (Intel) העולמית. SOA Expressway נועד לאפשר לארגונים להאיץ, לפשט ולנהל טוב יותר יישומים של SOA, תוכנה כשירות (SaaS) או Web 2.0. מוצרי SOA Expressway עובדים בסביבה תקנית, לינוקס או חלונות, על פי בחירת הארגון. תצורתו של המוצר כתוכנה אמורה לספק שדרוג גמיש ולאפשר השקה וירטואלית על חומרה רגילה.

גיריש ג'ונהג'ה, מנהל חטיבת מוצרי ה-SOA בקבוצת אינטל העולמית לתוכנה ושרותים, אמר, כי "בחרנו בקבוצת SRL כנציגתנו הבלעדית לאחר שביצענו בחינה מדוקדקת של השוק הישראלי. שיתוף הפעולה שלנו עם SRL, יספק ללקוחות את כל אותן התכונות הייחודיות של Intel SOA Expressway לטובת הצורך של השוק הישראלי בפתרון SOA גמיש, שעלותו נמוכה".

לדברי עמוס מגור, CCO ומנכ"ל חברת המוצרים של קבוצת SRL, "ה-Expressway היא הפתרון הטוב ביותר הקיים כיום לטיפול במשימות קריטיות הכרוכות בשילוב של קצב גבוה של תהליכים, המרות XML, הסבות תוכן ויישום של פונקציונאליות בתחום האבטחה. יכולות אלה נדרשות הן לצורך הגדרת מדיניות האבטחה הארגונית והן לצורך אכיפתה".

לדבריו, "החלטתה של אינטל להיכנס לשוק התוכנה הארגונית עם ארכיטקטורת SOA פתוחה היא תוצאה של מחשבה ותכנון מדוקדק שביצעה החברה במשך שנים ואנו עוקבים אחר תוצאות אלה בהשתאות. אנליסטים מנבאים, כי יתרונה הטכנולוגי המובהק של אינטל יביא תוך זמן קצר לנפח פעילות עולמי גדול ואנו צופים, כי מחזור הפעילות בישראל ב-2010 יהיה בהיקף של חמישה מיליון שקלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים