תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נעם עמית, Blue Coat: "יש בארץ 'אדישות' מסויימת שמאפשרת להאקרים לחדור לרשתות"

05/11/2014 13:54
נעם עמית, מנהל פעילות Blue Coat בישראל

 מאת: הילל יוסף

"ככלל, השוק הישראלי הוא שוק מתקדם, המבין את הצורך בהגנה מפני  איומים מתקדמים, אך עדיין ישנה 'אדישות' מסויימת שמאפשרת להאקרים מתוחכמים לחדור לרשתות", כך אומר נעם עמית, מנהל פעילות Blue Coat בישראל.

עמית דיבר לקראת הכנס השנתי הראשון שעורכת החברה בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ב-11 בנובמבר, באולם East בתל אביב.

Bluecoat, אמר, "הינה חברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בעולם, ולה 1,400 עובדים, 15 אלף לקוחות ו-75 מיליון משתמשי קצה. 86% מהחברות המדורגות ב – Fortune Global 500  נמנות על לקוחותינו. הפתרונות שלנו מוטמעים בגופי ממשל, ביטחון וגופי ענק ברחבי העולם".

בישראל, אמר, "החברה פועלת יותר מעשור באמצעות מפיצים מקומיים. לפני כשנה וחצי פתחנו נציגות מקומית והחלנו בפעילות רחבה שמניבה תוצאות".

בשנתיים האחרונות, אמר עמית, השקיעה החברה כ-1.6 מיליארד דולרים ברכישת שלוש חברות מובילות בתחומן, שהגדולה בהן היא  Solera העוסקת בתחקור נתונים, פוגענים ואיומים שהצליחו לחדור את מנגנוני ההגנה של הארגונים. שתי הרכישות הנוספות היו נורמן שרק, שפיתחה 'ארגז חול' מתקדם, ונטרונום, הייחודית בתחום פיענוח הצפנת SSL. האינטגרציה של שלוש החברות, יחד עם הפתרון המסורתי שלנו בתחום אבטחת ה-GW, יוצרת  את פתרון ה- Lifecycle Defense  שזהו גם נושא הכנס הקרוב שלנו".

לדברי עמית, "הרעיון  הוא להגן מפני איומים והתקפות מתקדמות – לפני, במהלך ואחרי ההתקפה באמצעות – גילוי הפוגען, ניתוח הנתונים, מציאת פתרון ועדכון של אמצעי החסימה ברשת נגד איומים לא ידועים, וחוזר חלילה. לצד אמצעי האבטחה המסורתיים, שהם קריטיים לאבטחת הארגון, יש צורך למנוע גם מתקפות מתקדמות ויש לגשר על הפער בין הטכנולוגיות השונות. לצורך כך נדרשים כלים שיספקו לארגון את: הקשר, הנראות ויכולת ההבנה של הבעיה. הארגון המודרני צריך להכיר בעובדה שהאיומים והמתקפות המתקדמות מצליחים לחמוק מתחת לרדאר של טכנולוגיות המניעה וההגנה המסורתיות".

"על מנת להתגונן בצורה אפקטיבית, הארגון צריך לאמץ תהליך  גישור בין   סוגים  שונים של פתרונות ובכך להגביר את האפקטיביות של כל אחד מהם באופן עצמאי ולייצר שיפור מתמיד של העמידה והמוכנות שלו".

Blue Coat, אמר עמית, "מציעה לארגונים פתרון הגנה מלא, המושתת על פתרון אבטחת הגלישה המסורתי שלנו, פתרון פענוח הצפנה (SSL) פתרון ניתוח נוזקות, ופתרון תחקור נתונים ואירועים. הפתרון,
Blue Coat ATP Life Cycle Defense.  , הוא אינטגרטיבי במלואו , אך ניתן לקבל כל אחד ממרכיביו בנפרד. זה מה שמייחד אותנו לעומת המתחרים: אם איום עבר את כל מנגנוני ההגנה והניתוח, נאתר אותו באמצעות כלי התחקור לאחור ונעדכן את מנגנוני ההגנה – וחוזר חלילה. בצורה כזאת נמשיך במאבק התמידי לגישור בין האיומים המוכרים – ללא מוכרים. בנוסף, כל אחד מהפתרונות יכול להתממשק לפתרונות אבטחת מידע אשר קיימים כבר בארגון, ובהתאם לצרכי הלקוח".

בשוק הישראלי, סיכם עמית, "למעט מגזרי הביטחון וארגונים פיננסים, רוב המגזרים – חשופים באותו מידה לאיומים: בריאות, אוכלוסין, אנרגיה, אוצרות טבע, ספקי התקשורת, והם עדיין לא שם. הדבר הזה מאוד מסוכן ופותח הזדמנות להאקרים בעלי מוטיבציות שונות, עסקיות או מונחות מדינות – לתקוף את הארגונים הקריטיים בשוק, לשבש את פעולתם, לפגוע בריווחיות של גופים עסקיים ועוד. זהו איום ממשי שיש להתגונן מפניו בהקדם האפשרי. לכן, פוטנציאל השוק שאנחנו עוסקים בו הולך וגדל. אני מתחיל לראות יותר תקציבים מוקצים לתחום הגנת הסייבר, משמע לטיפול במתקפות מתקדמות. ככל שהאיומים הולכים ונהיים מתוחכמים, הפער בין המוכנות להתקפה מוכרת ללא מוכרת הולך וגדל – ולכן נדרש פתרון שלם דוגמת זה שמציעה Blue Coat. לכן פעילות הסניף הישראלי גדלה מיום ליום".

 

 

 

 

 

 

אירועים קרובים