מיקרוסופט מחליפה את הפרוטוקול שמאפשר למשוך אי-מיילים משירות הדואר מבוסס הרשת שלה

התמיכה של מיקרוסופט ב-DAV הופסקה לאחרונה, ופרוטוקול זה הוחלף על ידי DeltaSync ● הפרוטוקול החדש מאפשר, לטענת מיקרוסופט, לעבוד עם תיבות דואר גדולות יותר באופן יעיל ומהיר יותר

מיקרוסופט (Microsot) הפסיקה לאחרונה את התמיכה בפרוטוקול DAV, שמאפשר למשוך אי-מיילים משירות הדואר מבוסס הווב שלה, חלונות לייב הוטמייל. החברה החליפה אותו בפרוטוקול DeltaSync – מהלך שעליו החליטה מוקדם יותר השנה. הפרוטוקול החדש מאפשר, לטענת מיקרוסופט, לעבוד עם תיבות דואר גדולות יותר באופן יעיל ומהיר יותר.

משתמשים שלא עדכנו לפרוטוקול החדש יוכלו לקרוא את האי-מיילים בתיבת ההוטמייל שלהם, אולם לא יוכלו למשוך אותם לתוכנות דואר חיצוניות, כמו אאוטלוק ואאוטלוק אקספרס, שהן תוכנות הדואר המרכזיות שמושפעות מהחלטתה של מיקרוסופט להפסיק להשתמש ב-DAV. משתמשי אאוטלוק שטרם התקינו את הכלי החדש ורוצים לגשת להודעות בתיבת ההוטמייל דרך תוכנת הדואר שלהם צריכים להוריד כלי בשם Office Outlook Connector. במקרה שיש להם גרסאות ישנות של התוכנה, עליהם לשנות את ההגדרות שלה. מיקרוסופט ממליצה למשתמשי אאוטלוק אקספרס לעבור להשתמש בגרסה השולחנית של שירות הדואר של חלונות לייב, בכדי להשתמש בהגדרות POP3.

הרעיון להחליף את פרוטוקול ה-DAV עלה בחברה לפני כשנה ושלושה חודשים, לאחר שהועלתה האפשרות להשיק מחדש את שירות הדואר מבוסס הרשת שלה תחת כנפי חלונות לייב. עם זאת, לאור תלונות לא מעטות מצד משתמשים כבדים, החברה המשיכה לספק את התמיכה. ההודעה על הפסקת התמיכה ב-DAV פורסמה ביוני האחרון, לאחר שהשיקה תמיכה מלאה בתיבות מבוססות POP3 לכל שירות הדואר שלה. יישומה של ההודעה בוצע, כאמור, בימים האחרונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים