אפליקציה לגילוי מוקדם של סרטן העור – הזוכה בפרס אלוף האלופים

"האפליקציה תורמת תרומה משמעותית לעידוד המעורבות של הטלפון החכם בנושא הבריאות, באופן שמאפשר אף להציל חיים", נכתב בנימוקי השופטים בתחרות MobiAwards של אנשים ומחשבים ● בסך הכול זכו תשע אפליקציות ושלושה ארגונים קיבלו אותו מיוחדים מטעם המערכת

לוגו תחרות Mobi Awards 2014

האפליקציה DermaCompare, פרי פיתוח של אמרלד יישומים רפואיים, זכתה בתואר אלוף האלופים בתחרות Mobi Awards 2014 של אנשים ומחשבים.

הזוכה הוכרזה במסגרת כנס Mobility 2014, שהתקיים היום (ג') במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה. במהלך הכנס חולקו תשעה אותות הצטיינות ליישומים ארגוניים בסלולר, שהתמודדו במסגרת התחרות. בנוסף הוענקו שלושה אותות מיוחדים מטעם המערכת. השתתפו בכנס ובטקס חלוקת הפרסים מאות מקצועני IT מהתחום. פתח את הכנס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, והנחו אותו גדי גילאון, יו"ר ומייסד מוביסק, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

מימין: דורון אמיר, יו"ר חבר השופטים, ועימו גיא סלמן וליאור ווין מאמרלד ישומים רפואיים. צילום: קובי קנטור

מימין: דורון אמיר, יו"ר חבר השופטים, ועימו גיא סלמן וליאור ווין מאמרלד ישומים רפואיים. צילום: קובי קנטור

האפליקציות חולקו בקטגוריות שונות והאפליקציה הזוכה נבחרה מתוכן. להלן הקטגוריות, החברות והאפליקציות הזוכות, ונימוקי השופטים:

בריאות וספורט

אמרלד יישומים רפואיים – DermaCompare

"האפליקציה תורמת תרומה משמעותית לעידוד המעורבות של הטלפון החכם בנושא הבריאות, באופן שמאפשר אף להציל חיים. היא מגישה כלי נוסף לסיוע בנושא זיהוי מוקדם של סרטן העור. המצוינות הינה על החלוציות בתחום וקישור בין הגורמים המבקרים את ההליך".

מוסדות ציבור

המשרד להגנת הסביבה – אפליקציה לדיווח נאמני ניקיון במובייל

"האפליקציה מאפשרת יכולת דיווח בזמן אמת, הכולל תיעוד המקרה ואיסוף עדויות. היא מקדמת באופן משמעותי את נושא השמירה וההגנה על הסביבה, תוך שימוש באמצעים פשוטים וניהול מידע באופן מתקדם".

פנאי ותרבות

AvisApp – TalknGo – Chat by Location

"האפליקציה מקדמת את התקשורת הבינאישית. היא מאפשרת למשתמשים לתקשר על בסיס מיקום, לפי נושאים משותפים הנמצאים באזור המשותף, ובכך יוצרת קבוצות ממוקדות נושא".

אפליקציות פנים ארגוניות

לאומי קארד – Business 360

"האפליקציה מעניקה תרומה משמעותית לניהול תהליכים פנים ארגוניים, לצד שיפור השירות והזמינות ללקוחות. יש לה ממשק ניהול המאפשר באופן ענייני ניהול פעיל ובקרה בזמן אמת".

שיווק ומכירות

לאומי קארד – ארנק דיגיטלי

"האפליקציה מקדמת את תרבות הארנק הדיגיטלי בעזרת מערכת הטבות כוללת, שמיועדת לכלל הציבור. היא מגישה את המידע באופן יעיל ופשוט, לצד פעולות פיננסיות".

בנקאות

בנק הפועלים – ארנק פועלים

"האפליקציה מביאה לתגבור של מגוון הפעולות הפיננסיות בעזרת הטלפון החכם, לצד עידוד צרכנות נבונה. זאת, בשילוב יכולת תשלום לעסקים באופן נגיש ומועיל, כגון תשלום למוניות".

מגזר ציבורי וממשלתי

מכון התקנים הישראלי – דיווח זיהוי ונטילות בבדיקות חוץ לטכנאים

"האפליקציה מסמלת את השאיפה למצוינות ומביאה לשיפור איכות החיים בישראל, חסכון זמן וארגון מבוזר של נתונים. זאת, בכל הקשור לבדיקת התקנים אשר מגנים על הציבור".

תרבות ופנאי

בנק הפועלים – UP חו"ל

"זו אפליקציה לניהול תקציב מסע לחו"ל, שמסייעת למטייל ליהנות ולבלות, לצד ניהול הוצאות מבוקר. האפליקציה מיועדת לכלל הציבור, ללא קשר לשייכות בנקאית".

חינוך, למידה והדרכה

אוניברסיטת חיפה

"האפליקציה מביאה להקלה משמעותית בכל הקשור לקבלת מידע עבור הסטודנט, בנוסף לתועלת בדמות מידע בנושאי תחבורה (טרמפים) ותכנון זמן".

מימין: דורון אמיר, יו"ר צוות השופטים; עודד בירגר, המשנה למנכ"ל רשות השידור; אילון רוסמן, יועץ, מלווה ומקים מיזמים בתחום ההיי-טק; וגדי גילאון, מייסד ויו"ר מוביסק. צילום: קובי קנטור

מימין: דורון אמיר, יו"ר צוות השופטים; עודד בירגר, המשנה למנכ"ל רשות השידור; אילון רוסמן, יועץ, מלווה ומקים מיזמים בתחום ההיי-טק; וגדי גילאון, מייסד ויו"ר מוביסק. צילום: קובי קנטור

אותות המערכת

כאמור, לצד אותות ההצטיינות, שהוענקו על ידי השופטים, ניתנו שלושה אותות על פי בחירת מערכת אנשים ומחשבים. ואלה הם:

אל על

אות הצטיינות מיוחד ניתן מטעם המערכת לאל על "על שימוש מושכל בתשתיות המובייל, שמייצר תפיסת שירות חדשנית המלווה את הנוסע מרגע הזמנת הטיסה. אל על היא חלוצה בהעברת יישומים לעולם הניידות העסקית".

בנק יהב

האות ניתן עבור "אפליקציה בנקאית רחבת היקף, ויזואלית במיוחד וקלה לשימוש. האפליקציה כוללת נתונים ומידע אישי, כרטיסי אשראי ויכולת לאיתור סניפים. היא תואמת את כל סוגי המכשירים הסלולריים, וכן מחשבי לוח".

ZuzNow

"זהו סטארט-אפ ישראלי חדשני, שמציע פתרון אוטומטי, כמעט לחלוטין, המאפשר לארגונים להפוך כל אתר למותאם למגוון המכשירים הסלולריים של כל משתמש. זאת, על ידי כמה פעולות בודדות".

חבר השופטים

דורון אמיר – מנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס השקעות לסטארט-אפים, מומחה תוכנה ומרצה בכיר באקדמיה ובתעשייה. לאמיר ניסיון רב בתחום ההיי-טק בארץ ובחו"ל. הוא פעיל מאז 2003 כשופט בתחרויות ITAwards  ו-WebiAwards ומכהן כיו"ר תחרות העילית לתחום יישומי המובייל MobiAwards – כולן מבית אנשים ומחשבים.

אריאל שפירא – יזם ושותף להקמה של מספר סטארט-אפים. הוא מוביל בין היתר את קבוצת ASSA לזיהוי רעידות אדמה בעזרת תגובות של בעלי חיים ולמתן התראה מוקדמת, ומשמש כיועץ בתחום הניו-מדיה. שפירא הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ומרצה בתחום השיווק.

גדי גילאון – המייסד והבעלים של מוביסק טכנולוגיות, החברה המובילה בישראל לפתרונות הניידות העסקית והענן. בעברו מנמ״ר פרטנר.

אילון רוסמן – יזם שהקים וניהל מספר חברות היי-טק שנמכרו לחברות בינלאומיות וציבוריות. כיום הוא עוסק בייעוץ, ליווי והקמת מיזמים בתחומי ההיי-טק והשקעות נוספות.

עודד בירגר – שימש כמשנה למנכ״ל רשות השידור, מנכ״ל טלקום 365, מנכ״ל חברת ייעוץ, סמנכ״ל בפלאפון, סמנכ״ל בתבל טלקום, מנהל אגף בכיר בסלקום, וכן דירקטור, יועץ ויזם בעולמות התקשורת.

אמיר אמר כי "כל האפליקציות טובות, אך היו כמה טובות יותר. ניבוי מבוסס אפליקציות הוא העתיד – לשם אנחנו חותרים ובתחום זה על האפליקציות להתמקד. המגמה ב-2015 תהיה Big Data יחד עם יכולת אפליקטיבית. התחום יכול לתת מידע שהאפליקציות יכולות לעשות בו שימוש לטובת ניהול העתיד בצורה טובה יותר. בתחרות הבאה נראה סוג של חיזוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים