הקרב על התשלומים במכשירים ניידים מתלהט: וול-מארט תציג מערכת משלה

עם זאת, מומחים בתחום מביעים ספק בכל מה שקשור להצלחה אפשרית של מערכת כזו, עקב סרבול יתר עבור הלקוח

מאיימת על אמזון. וול-מארט

קבוצה של רשתות שיווק בארה"ב, ובראשה וול-מארט (Wal-Mart Stores), מתכוונת להסתער על השוק של כרטיסי האשראי, שהיקפו מוערך ב-4.5 טריליון דולרים, על מנת לשלוט בנתונים יקרי הערך שמתקבלים בקופות. זאת לאחר שהשבוע הודיעו רשתות הדראגסטור CVS Health Corp ו-Rite Aid כי הן מפסיקות לקבל תשלומים במכשירי iPhone באמצעות מערכת Apple Pay- ככל הנראה במסגרת ההיערכות למערכת החדשה, אשר מכונה CurrentC ואמורה להתחיל לפעול בשנת 2015.

עם זאת, מומחים הביעו ספק אם מערכת CurrentC תוכל להמריא, שלא לדבר על לאיים על מערכת Apple Pay. "מערכת CurrentC תוכננה עבור רשתות שיווק ונועדה לסייע להן לקצץ בעמלות שהן משלמות לחברות של כרטיסי האשראי" אמר ניק אצטו, מנהל בכיר לטכנולוגיית תשלומים בחברת CardConnect. "זה אינו פיתרון שיקסום לצרכנים מפני שהוא אינו מקל על חייהם".

דברים אלה אינם מרתיעים את וול-מארט, ועמה את הרשתות Best Buy ו-Target Corp, אשר הקימו את הקונסורציום MCX (ר"ת Merchant Customer Exchange). על פי מנהלי MCX, מערכת CurrentC תפעל בכל מכשיר טלפון, תשלב נתוני מועדון ותשלומים בכל עסקה. "אנו נקרא תגר על הסטטוס קוו" הבטיח מנכ"ל MCX, דקרס דייווידסון, בשיחת ועידה שערך ביום ד'. "אנו מצפים שהמערכת תשלב את כל כרטיסי האשראי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים