"הכול חדש" ב-BMC – חלק ד'

כנס המשתמשים השנתי BMC Engage 2014 נערך השנה בחול המועד סוכות בהשתתפות כ-1,500 לקוחות, שותפים ומנהלי BMC בעולם. הכנס התקיים לאחר הפסקה של כמה שנים טובות, מה שהתאים לסיסמה שלו, "הכול חדש". במהלך האירוע הוכרז כי הכנס בשנה הבאה ייערך בלאס וגאס.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


פול אפלבי חוזר לבמה ומציג את תפיסת BMC לגבי הטרנספורמציה הדיגיטלית שכל ארגון עובר.


וגם כיצד BMC מאפשרת ללקוחותיה, המנמ"רים והארגונים, לשמור על יתרונם התחרותי על ידי קירוב ה-IT לעסקיהם.


פול אבננט הוא מנהל לקוחות ראשי בצמרת ההנהלה החדשה של BMC, שמדווחת למנכ"ל, בוב ביצ'מפ. התואר של תפקידו החדשני הוא Chief Customer Officer.


אחת הדוגמאות היותר מוחשיות לחוויית לקוח עילאית: במרוץ מכוניות, בעת תקלה במסלול, נהג הפרארי האדומה (מנמ"ר כמשל) מצפה מהצוות הטכני לפתור אותה ולהחזירו למסלול מיידית. למשל, להחליף צמיג בתוך, לא תאמינו, שתי שניות בלבד. כך גם ב-IT.


זהו כרטיס הביקור הגדול בעולם, אותו מציג מנהל הלקוחות הראשי של BMC לכולם באולם ומספר שהוא חוזר תמיד ומהר. כך עושים בחברה שמאמינה ששירות הלקוחות הוא העיקר ובעצמה מציעה מוצרים לניהול שירותי IT לצוותי IT.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן

לחלק ב' לחצו כאן

לחלק ג' לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים