גוגל הובילה סבב גיוס בהיקף חצי מיליארד דולר עבור חברת סטארט-אפ למציאות רבודה

החברה, Magic Leap, מייצרת מכשיר VR שמרכיבים על הראש בדומה למשקפיים ● הייחוד במוצר הוא פיתרון שפיתחה החברה המונע תחושה של סחרחורת ממנה סובלים לעתים קרובות המשתמשים במוצרים דומים

זכות הציבור לדעת מול זכות הפרט להישכח. גוגל

גוגל (Google) הובילה סבב גיוס בחברת הסטארט-אפ Magic Leap, הפועלת בתחום המציאות הרבודה (VR), בהיקף כולל של 542 מיליון דולרים. Magic Leap מפלורידה, אשר הוקמה בשנת 2011, מייצרת מכשיר VR שמרכיבים על הראש בדומה למשקפיים. כשמפעילים את המכשיר הוא מציג תמונות שמופקות באמצעות מחשב, ומשתלבות בתמונה הפיזית שרואות עיני המשתמש. הייחוד במוצר של Magic Leap הוא פיתרון שפיתחה החברה המונע תחושה של סחרחורת ממנה סובלים לעתים קרובות המשתמשים במוצרים דומים.

בעקבות ההשקעה, יצטרף למועצת המנהלים של Magic Leap סונדר פיצ'איי, מנהל בכיר בגוגל הממונה על מוצרי אנדרואיד (Android) וכרום (Chrome). "אנו מצפים לשלב הבא בצמיחה של Magic Leap, אשר מעצבת את העתיד של המיחשוב הוויזואלי", אמר פיצ'איי.

העסקה ממחישה את העניין הגובר שמגלות חברות האינטרנט בתחום המציאות הרבודה. מוקדם יותר השנה רכשה פייסבוק (Facebook) את חברת Oculus VR, אשר מייצרת משקפיים למציאות וירטואלית, בעסקה ששווייה שני מיליארד דולר. גם סוני (Sony) וסמסונג (Samsung) מפתחות מוצרים בתחום, שנראה כי הולך ומתחמם מיום ליום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים