מיקרוסופט תספק כלי IT לסיוע במאבק להדברת האבולה

"נהפוך את כוח המחשוב של Azure, הענן שלנו, לזמין עבור קהילת המחקר", אמר מנכ"ל החברה, סטיה נדלה ● לדבריו, "חוקרי מיקרוסופט בנו כמה כלים שמסוגלים לסייע בגילוי החיסון לנגיף"

האם הענן של מיקרוסופט יסייע במציאת התרופה לאבולה? אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) תסייע למאבק להדברת נגיף האבולה, כך הודיע סטיה נדלה, מנכ"ל החברה.

הענקית מרדמונד תספק באופן חופשי משאבי ויישומי ענן לחוקרים רפואיים שעובדים על תרופה נגד הנגיף הקטלני. "החל ממחר בבוקר נהפוך את כוח המחשוב של Azure, הענן שלנו, לזמין עבור קהילת המחקר", אמר אתמול (ב') נדלה בדברים שנשא בכנס בסן פרנסיסקו.

"בנוסף", ציין, "חוקרי מיקרוסופט בנו כמה כלים שמסוגלים לסייע בגילוי החיסון לנגיף, ולכן אנחנו רוצים לקחת את כל זה ולהפוך אותו לזמין עבור קהילת המחקר".

על פי אתר האינטרנט של החברה, יחידת המחקר והפיתוח של מיקרוסופט "מציעה מחשוב ענן עבור פרויקטים שפועלים לפיתוח ולהעמקת ההבנה באופן טוב יותר של ההתפשטות נגיף האבולה והדרכים לריפויו". עוד נכתב באתר כי "הצעות מחקר מוקדמות של חוקרים הפועלים עם מוסדות אקדמיים תקבלנה הקצאות של מחשוב הענן מבית מיקרוסופט, כמו גם משאבי אחסון".

הגישה דרך האינטרנט למרכזי הנתונים העצומים של הענקית מרדמונד עשויה להיות מועילה לחוקרים שרוצים לאחסן ולנתח מערכי נתונים גדולים, שקשים לשימוש בעזרת משאבי מחשוב ורשתות מקומיים בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים