טוני פרופט, מבכירי מיקרוסופט: "מטרתנו היא ליצור את מערכת ההפעלה הטובה ביותר לאנטרפרייז"

"חשוב לנו שהכלים שנספק להם יהיו כלים שלא סתם ישמשו אותם, אלא כלים שייגרמו לארגוני האנטרפרייז להתאהב בהם", אמר פרופט - סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק של חלונות, בכנס הענק של Salesforce.com בסן פרנסיסקו

טוני פרופט – סגן נשיא בכיר במיקרוסופט ומנהל השיווק של חלונות (מימין), על הבמה עם מארק בניוף – יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com, ב-Dreamforce 2014

"עם חלונות 10 (Windows 10) ייצרנו גישה חדשה לפיתוח מערכות הפעלה, שבמרכזה עומד משוב המשתמשים, ובעיקר משתמשי האנטרפרייז. מטרתנו היא ליצור את מערכת ההפעלה הטובה ביותר לארגוני אנטרפרייז", כך אמר טוני פרופט – סגן נשיא בכיר במיקרוסופט (Microsoft) ומנהל השיווק של חלונות בחברה. לדבריו, "חלונות 10 היא השלב הבא באופן שבו מיקרוסופט מתקשרת עם לקוחותיה ושותפיה והבשורה הגדולה ביותר של החברה מאז מונה סטיה נדלה למנכ"ל".

פרופט אמר את הדברים אמש (ב'), ביומו הראשון של Dreamforce 2014 – כנס הענק השנתי של Salesforce.com ואחד מאירועי הטכנולוגיה הגדולים ביותר בעולם. הכנס, שנערך השבוע בסן פרנסיסקו זו השנה ה-12 ברציפות, משך אליו על פי המארגנים יותר מ-140 אלף משתתפים מ-65 מדינות, וכשלושה מיליון משתתפי אונליין, שצופים בהרצאות ומשתתפים בדיונים המקוונים. את המשלחת הישראלית לכנס, שמונה כ-100 שותפים ולקוחות, מוביל נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com.

"לפני כשבועיים השקנו גרסת Preview טכנית של חלונות 10, וזו היתה השקה מהפכנית מבחינתנו, כי מעולם לא השקנו גרסת Preview בשלב מוקדם כל כך של הפיתוח", סיפר פרופט על הבמה למארק בניוף – יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com, במפגש מיוחד שערכו השניים לעיתונאים, אנליסטים וכמה עשרות משתתפים נוספים. "המטרה היתה לקבל כמה שיותר משובים כמה שיותר מוקדם, כדי לשלב כמה שיותר מדרישות הלקוחות בגרסאות הבאות".

לדברי פרופט, "המשוב מארגוני אנטרפרייז חשוב לנו במיוחד, כי מחלקות המיחשוב שלהם עובדות בסביבה מאתגרת וייחודית, והדרישות שלהם גבוהות בהתאם. תחומים כמו זהות משתמש, אבטחה, ניהול והנגשת מידע הם נושאים שארגוני אנטרפרייז מתמודדים עמם מדי יום ובהיקפים עצומים. חשוב לנו שהכלים שנספק להם יהיו כלים שלא סתם ישמשו אותם, אלא כלים שייגרמו לארגוני האנטרפרייז להתאהב בהם".

הוא הוסיף וציין, כי "חלונות 10 היא פלטפורמה שמאחדת את כל הפלטפורמות – החל מחיישנים המחוברים לאינטרנט, דרך טלפונים, טאבלטים ומחשבים ועד שרתים וקונסולות משחק. כולן ישתלבו בעזרת מערכת הפעלה אחת, בסביבת פיתוח אחת ויהיו ניתנים לרכישה בחנות אחת. מדובר בצעד ענק – לא רק עבור מיקרוסופט, אלא עבור התעשייה כולה. זה ישנה את חוקי המשחק".

"לא חשבנו שנראה את מיקרוסופט ב-Dreamforce"

בהמשך דנו השניים בהעמקת שיתוף הפעולה המפתיע בין שתי החברות, שהוכרז מוקדם יותר השנה. מעתה, אמרו בניוף ופרופט, שתי הפלטפורמות תעבודנה בצמוד לזו, ויאפשרו שיתוף מידע ותוכן באופן שיהיה שקוף לחלוטין למשתמשים.

הם הדגישו במיוחד שלושה מוצרים משותפים חדשים:  Salesforce1 for Windows – שנועד לאפשר למשתמשים לנהל את העסק שלהם באמצעות מכשיר נייד מבוסס חלונות 8.1 של מיקרוסופט, Salesforce for Office – שיאפשר שיתוף מסמכים ומידע בין שתי המערכות ו- Power BI for Office 365 and Excel integrations with Salesforce – לבניית דו"חות וגיליונות המתבססים על מידע שנוצר בכל אחת מהפלטפורמות.

"לא חשבנו שנראה את מיקרוסופט ב-Dreamforce". מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com, אמש בסן פרנסיסקו

"לא חשבנו שנראה את מיקרוסופט ב-Dreamforce". מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com, אמש בסן פרנסיסקו

"שיתוף הפעולה בינינו היה כמעט בלתי נמנע", אמר פרופט. "אופיס ו-Salesforce הם השפה שבה עסקים מדברים היום. העובדה שמשתמשים היו צריכים לצאת מעולם אחד ולעבור לעולם אחר רק כדי לגשת למידע שאמור להיות נגיש להם, היא בלתי נסבלת. זה לא שירת את העסקים כראוי ובטח ובטח שלא את הלקוחות שלהם. לכן, המטרה העיקרית בשיתוף הפעולה הזה, היא ליצור חוויית משתמש פשוטה ואחודה, שמאפשרת שיתוף מידע ותוכן שקוף, מיידי, מאובטח ופשוט. במילים אחרות: לקחנו שתי פלטפורמות וגרמנו להן לעבוד כמו פלטפורמה אחת".

בניוף סיפר במפגש, כי לא ציפה לשיחת הטלפון שקיבל מוקדם יותר השנה ממיקרוסופט. "לא חשבנו שנראה את מיקרוסופט ב-Dreamforce", אמר יו"ר ומנכ"ל החברה המארחת. "בדיעבד זה אולי נראה ברור מאליו, אבל זה בהחלט לא משהו שצפינו".

בניוף שאל את פרופט מדוע להערכתו סטיה נדלה, מנכ"ל מיקרוסופט, בחר להעלות את הנושא לסדר היום של החברה, והוא השיב כי "אמנם לא הייתי מעורב בהחלטה, אבל אני יכול לומר שכשאתה רוצה להיכנס לעסקים גלובליים בעולם שמונע ענן ומובייל, אתה חייב לשתף פעולה עם החברות שמניעות את העולם הזה. התחרות היא אמנם חשובה, אבל אם אתה רוצה לחיות ולהצליח בעולם החדש הזה, עליך להבין ששיתוף פעולה חשוב הרבה יותר מתחרות".

מיליון קופסאות שימורים

Dreamforce 2014 נפתח במסיבת עיתונאים קצרה שערך אמש בניוף בהשתתפות ננסי פלוסי – חברת קונגרס אמריקנית והאישה הראשונה שכיהנה כ-יו"ר בית הנבחרים האמריקני, אד לי – ראש עיריית סן פרנסיסקו, וטוני רובינס – מאמן אישי מפורסם ואחד המרצים המבוקשים ביותר בארצות הברית. הארבעה דיברו בעיקר על תרומה לקהילה והציגו את עשרות אלפי פריטי המזון שנאספו עם פתיחת הכנס. בניוף סיפר, כי החברה מתכוונת לאסוף במהלך השבוע לא פחות ממיליון קופסאות שימורים, והבטיח להכפיל כל כמות של פריטי מזון שתיתרם.

מארק בניוף - יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com (מימין), חברת הקונגרס ננסי פלוסי וראש עיריית סן פרנסיסקו, אד לי, במסיבת העיתונאים שנערכה בפתיחת Dreamforce 2014

מארק בניוף – יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com (מימין), חברת הקונגרס ננסי פלוסי וראש עיריית סן פרנסיסקו, אד לי, במסיבת העיתונאים שנערכה בפתיחת Dreamforce 2014

במהלך השבוע יישאו בכנס דברים מארק בניוף, הילרי קלינטון – מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר, אל גור – סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, אריאנה הפינגטון – יו"ר, נשיאה והעורכת הראשית של קבוצת המדיה הפינגטון פוסט (Huffington Post) ועוד. בנוסף, יכלול הכנס הרצאות אורח מסקרנות של שני מוזיקאים מפורסמים שיציגו פרויקטים טכנולוגיים: הזמר האגדי ניל יאנג יציג השבוע את פרויקט פונו (Pono) – במרכזו עומד נגן מוזיקה דיגיטלי שמציע איכות שמע גבוהה במיוחד, וסולן להקת בלאק אייד פיז, וויל.איי.אם – שיספר על מוצר מיחשוב לביש חדש שפיתח.

התוכנית האמנותית ב-Dreamforce 2014 כוללת מסיבת ענק במרכז סן פרנסיסקו, אשר כמיטב המסורת תשמש גם כאירוע התרמה לבית החולים לילדים UCSF על שם מארק בניוף, ובית החולים לילדים בעיר אוקלנד, שממזרח לסן פרנסיסקו. גולת הכותרת במסיבה תהיה הופעתו של הזמר ברונו מארס ולהקת קייק (Cake). האירוע יינעל ביום ה' עם הכרזת הזוכים בהאקתון השנתי של Salesforce.com.

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים