השבוע: האקתון ראשון לזכרו של שולי גולבינסקי ז"ל לפיתוח אפליקציות לחלונות 8

ההאקתון ייפתח ביום ב', ה-20 באוקטובר, בשעות אחר הצהריים וצפוי להימשך אל תוך הלילה ● האירוע, שייערך במלאת שנה לפטירתו של גולבינסקי, יכלול גם טקס אזכרה

שולי גולבינסקי ז"ל

ענקית התוכנה מיקרוסופט (Microsoft) ומשפחתו של שולי גולבינסקי ז"ל, יערכו במהלך השבוע את ההאקתון הראשון לפיתוח אפליקציות על גבי מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8). האירוע ייערך במלאת שנה לפטירתו של גולובינסקי, ויכלול גם טקס אזכרה.

ההאקתון ייפתח ביום ב' הבא, ה-20 באוקטובר, בשעות אחר הצהריים וצפוי להימשך אל תוך הלילה. במהלכו, יתבקשו המשתתפים לפתח אפליקציות ענן על גבי חלונות 8. הפרויקטים יוצגו למחרת בפני חבר השופטים ובתום האירוע יוכרזו שלושת הזוכים. הפרסים הם קונסולת XBOX עם חיישן קינקט (Kinect) ושני מחשבי לוח מתוצרת אסוס (ASUS).

חבר השופטים כולל את יהודה קונפורטס – העורך הראשי של אנשים ומחשבים, שלי לנדסמן –מנהלת חטיבת המגזר הציבורי במיקרוסופט ישראל, רותי קידר – סמנכ"לית פיתוח במיקרוסופט ישראל ואדיר רון – מנהל תחום החדשנות במיקרוסופט ישראל. האירוע יכלול גם הרצאת אורח של ליאור צורף, חוקר חכמת ההמונים ועובד בכיר לשעבר במיקרוסופט.

שולי גולבינסקי ז"ל היה אחד העובדים הוותיקים במיקרוסופט ישראל. לאחר שפרש הקים את חברת PSG, שהתמחתה במתן פתרונות טכנולוגיים לתחום הכנסים והאירועים בכל העולם, לרבות צילומים בשידור חי מכנסים בינלאומיים. הוא נפטר בביתו בערב יום הכיפורים אשתקד, בזמן שישן. הוא היה בן 38 במותו, והותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

פרטים נוספים בעמוד האירוע באתר מיקרוסופט ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים