האפליקציה הכי מסריחה בעולם

הפעם נכיר את האפליקציה שעוזרת להימנע מהתוצאות הלא נעימות של מערכת העיכול, רובוט מחמד שמודפס בתלת מימד ומסלול שמאפשר ללכת מבלי להיתקל באנשים שמביטים על הסמארטפון במקום על הדרך ● הכיבוד מוכן, אפשר להתחיל

מדור "טעים". ותודה ל-BigStock על התמונה

יסלחו לי הקוראים, אבל לא אני בחרתי לפתח את האפליקציה ה-"רפואית" קוד הנאד (Fart Code). אלא שכדאי שתדעו עליה, משום שמדובר באפליקציה שעוסקת במשהו שנוגע לכולנו. משהו שעלול להיות מאוד לא נחמד, שלא לומר מפדח…

נרצה או לא, הנפיחות הן אמנם איתותים שהגוף שלנו חי, אבל לא נעים כשהאיתותים האלה מגיעים לא בזמן הנכון ולא במקום הנכון. כדי להימנע מזה נכתבה האפליקציה החינמית, שמאפשרת לסרוק ברקודים של מוצרי מזון ולגלות עד כמה הרכיבים שלהם מועדים לסכנות נפיחוּת ונפיחוֹת. כל מה שצריך הוא לסרוק את הקוד, ועל המסך תוצג רשימה של רכיבים לפי היצרן, ועד כמה רציניים יהיו כאבי הבטן בגללם. אני בטוחה שיש אנשים שזה יעזור להם.

ואם אין בכך די, "קוד הנאד" גם מחקה את צליל הנפיחה ומרעידה את המכשיר בדציבלים המתאימים (לדעת יוצרי האפליקציה) לסוג המזון ולהשפעתו על מערכת העיכול. למשל, סריקה של רוטב ברביקיו הציגה דירוג נאד גבוה, כשה-"נאשם" הראשי הוא פרוקטוזה.

קחו בחשבון שכל אחד מאיתנו שונה וההשפעה של רכיבי המזון השונים על מערכת העיכול של כל אחד – גם היא שונה. מכל מקום, אולי בכל זאת כדאי לבדוק מה אומרת האפליקציה על המזון שאתם אוכלים, לפחות למען מי שעולה מאחוריכם במדרגות הנעות בקניון, או עומד לידכם במעלית…

רובוט לכל פועל

ומן הנושא המסריח למשהו שאמנם עדיין לא יכול להפיץ ריח, אבל אולי גם זה יקרה בקרוב: רובוטים.

מדפסות התלת מימד הופכות שכיחות יותר ויותר, ולא ירחק היום שבו בכל בית תהיה אחת כזאת, עם תוכנות מוכנות להדפסת אביזרים שונים. ניתן יהיה לייצר באמצעותה, למשל, צעצועים, חלקי חילוף של מוצרים ביתיים ורובוטי מחמד, שגם יהיו מחוברים לאינטרנט, כמובן, בעידן האינטרנט של הדברים.

קחו למשל את ג'ימי הרובוט, שאינטל (Intel) הציגה בכנס המפתחים שלה, שנערך באחרונה. ג'ימי הוא רובוט שנבנה באמצעות מדפסת תלת מימד ולוח אדיסון של אינטל. Trossen Robotics הציגה ברשת כל שלב בבנייתו ואף סיפקה גישה למערכת ההפעלה בקוד פתוח שמפעילה את הרובוט. עלות בניית הרובוט עומדת על 1,600 דולר, והחברות עדיין לא מתכוונות להתחיל בייצור המוני שלו. הן התכוונו להציג את הצעד המרשים הראשון לקראת רובוטים ביתיים וזולים.

מי שחפץ בכך יכול להדפיס במדפסת תלת מימד רובוט חמוד כזה, עם פנים וידיים בעיצוב אישי ולפני בחירה, ובעזרת אופייה הפתוח של התוכנה קל יהיה להפעיל אותו.

לא לכתוב הודעות תוך כדי הליכה!

לסיום, אספר לכם על מאמץ ראוי לציון של שלטונות סין בכדי להעלות את המודעות של האזרחים לסכנות הטמונות בכתיבת הודעות טקסט תוך כדי הליכה. הסינים חצו מדרכות כך שחלק מהן מיועד לאנשים שמשתמשים בטלפון הסלולרי שלהם והחלק האחר – לא.

מי שרוצה לכתוב הודעה תוך כדי הליכה – שיעשה את זה בנתיב המיועד לכך. נמאס מאנשים שהולכים ברחוב כשפרצופיהם תקועים בסמארטפון ופתאום מתנגשים בך מאחור. זה יכול להגיע למצבים מסוכנים: למשל, לגרום לך ליפול ולשבור כמה עצמות…

המסלולים האלה, באורך 50 מטר כל אחד, סומנו בעיר צ'ונגקינג. ברגע הראשון חשבו משתמשי הסמארטפונים האגוצנטריים, איך לא, שמטרתם להקל עליהם את ההליכה ברחובות. ואולם מסתבר שלא משתמשי הסמארטפונים היו בראש מעייניהם של מי שסימנו את הנתיבים, אלא דווקא מי שעשויים להיפגע מהם, וגם אם הביצוע הומוריסטי משהו, הכוונה ברורה: מסוכן לכתוב הודעות תוך כדי הליכה!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים