יאהו! רכשה את ClarityRay הישראלית תמורת כ-20 מיליון דולר

החברה הנרכשת, שבסיסה בתל אביב, פיתחה מוצר שמאפשר למפרסמים לעקוף תוכנות שחוסמות מודעות

עוד חברה ישראלית נמכרה ליאהו! ClarityRay

יאהו! (!Yahoo) רכשה את הסטארט-אפ הישראלי ClarityRay, שפיתח מוצר שמאפשר למפרסמים לעקוף תוכנות לחסימת פרסומות. מוצר אחר של החברה מאפשר לגבות מהגולשים שמעוניינים בחסימת פרסומות תשלום חודשי קבוע. סכום הרכישה לא פורסם, אולם על פי ההערכות, הוא עומד על בין 15 ל-25 מיליון דולר.

ClarityRay נוסדה ב-2012 ומתמקדת בהתמודדות עם התוכנות הפופולריות שמונעות הצגת פרסומות – דבר שמטריד משתמשים רבים שלא רוצים שיפריעו להם כשהם גולשים ברשת. בשנה שעברה עברה החברה להתמקד בהגנה מפני נוזקות והונאות בפרסומות. מנכ"ל ClarityRay הוא עידו יבלונקה, שאף הקים אותה, ביחד עם ואדים זק וגיא פיטלקו. מטה החברה נמצא בתל אביב ובין לקוחותיה נמנות חברות שנמצאות בדירוג הפורצ'ן 500 (Fortune 500).

בהודעה שפרסמה הנרכשת באתר שלה נכתב כי "ההצטרפות ליאהו! עכשיו תאפשר לנו להשתמש במומנטום בו אנחנו נמצאים ולצעוד (או לזנק) קדימה כדי למלא את החזון שלנו. מדובר בהזדמנות של פעם בחיים להפיץ את הטכנולוגיה, ההשפעה והרעיונות שלנו לשורה הראשונה של החברות בשדה בו אנחנו פועלים, ולעבוד עם צוות מדהים שחולק אתנו את אותה תשוקה. אנחנו גאים לקרוא ליאהו! 'בית'".

מדובר בסטארט-אפ הישראלי השני שיאהו! רכשה באחרונה. בחודש שעבר היא הודיעה על רכישת RayV, שפיתח תוכנה שמשפרת את איכות הצפייה ב-HD בסרטוני וידיאו ברשת ובמובייל. הידיעה על הרכישה המסתמנת פורסמה עוד בחודש מאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים