אדוונטק תטמיע ERP של סאפ בחיפה כימיקלים; גברה על One1 ופרודוור במכרז שהיקפו 7 מיליון ש'

הפרויקט, שעתיד להסתיים במחצית הראשונה של 2010, כולל מודולים בתחומי הכספים, התקציב, הלוגיסטיקה וניהול המלאי והרכש, משאבי אנוש, ניהול פרויקטים, אבטחת איכות ועוד ● זאב ינאי, יו"ר ומנכ"ל אדוונטק: "לא לחינם זכינו בפרויקט ה-ERP הגדול ביותר שנחתם בישראל ב-2009"

אדוונטק תטמיע מערכת ERP של סאפ (SAP) בחיפה כימיקלים – כך דיווחה הבוקר (א') החברה לבורסת תל אביב. הפרויקט יבוצע באתרי החברה במפרץ חיפה ובמישור רותם. את הייעוץ והאפיון של המערכת תבצע אלטרנטיבה, והרישיונות יגיעו מסאפ ישראל. מול אדוונטק התמודדו במכרז One1 –  שהציעה מערכת ERP של אורקל (Oracle), ופרודוור (Prodware), שהציעה ליישם את מערכת ה-ERP של מיקרוסופט (Microsoft). היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ב-7 מיליון שקלים.

הפרויקט, שאדוונטק החלה ביישומו בימים האחרונים, יימשך כמה חודשים ויסתיים במחצית הראשונה של 2010. במסגרתו יועלו לאוויר מודולים בתחומי הכספים, התקציב, הלוגיסטיקה וניהול המלאי והרכש, משאבי אנוש, ניהול פרויקטים, אבטחת איכות ועוד. כמו כן, במסגרת הפרויקט, תוחלפנה כל מערכות הלגאסי שפותחו בחיפה כימיקלים במהלך השנים, אשר מטפלות בכל תהליכי הליבה של החברה.

לפני כחודשיים בחרה סאפ העולמית באדוונטק כאינטגרטור מורשה, וחתמה עימה על הסכם לאספקת שירותי ייעוץ ופרויקטים לארגונים גדולים. בנוסף, החלה אדוונטק למכור רישיונות למערכות ERP של סאפ, המיועדות למגזר ה-SME, לצד שש חברות נוספות העושות זאת בשוק המקומי.

שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת הסאפ באדוונטק, אמר לאנשים ומחשבים, כי "הפרויקט מהווה אתגר מקצועי ממדרגה ראשונה. חטיבת הסאפ שלנו, שמונה כיום קרוב למאה מקצוענים בתחום, ביצעה בשנת 2009 קפיצת מדרגה בשוק".

זאב ינאי, יו"ר ומנכ"ל אדוונטק, אמר לאנשים ומחשבים, כי "אנו כיום החברה המובילה בתחום ה-ERP עם יכולת להתמודד בהצלחה בפרויקטים מורכבים ביותר, הן מבחינת גדלי הפרויקטים והן מבחינת החדשנות הטכנולוגית שבהם. זאת הסיבה שאדוונטק נבחרה לבצע את פרויקט ה-ERP הגדול ביותר שנחתם בארץ בשנת 2009".

הוא ציין, כי לפני כחודש השלימה החברה פיתוח ייחודי של מסחר מקוון במערכת הסאפ שנעשה עבור שראל. "זהו פרויקט ראשון מסוגו בישראל, והוא מספק לבתי החולים מערך רכישה מלא מול ספקית התרופות המרכזי – שראל", ציין ינאי, "הפרויקט, בהיקף של יותר ממיליון שקלים, עלה לאוויר בהצלחה רבה ומשרת כיום מערך שלם של בתי חולים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    מעניין כי אף מתחרה בתחום סאפ לא הציע את עצמו בטח מתכון להפסד

  2. ליאור כהן

    כל הכבוד לאדוונטק, חברה שמראה יציבות ונמצאת בצמיחה מתמדת. יישר כח!!!!

אירועים קרובים