מיי-ספייס רכשה את הרשת החברתית המוזיקלית iLike; ההיקף: כ-19.5 מיליון דולרים
הרכישה כבר הוסכמה, אולם iLike לא חתמה עליה, בשל העובדה שחלק מהסכום הולך לעובדי החברה ● עובדי iLike לא יפוטרו בעקבות העסקה, ולדברי מיי-ספייס - זו לא תשפיע על המשתמשים
מיי-ספייס (MySpace) החליטה לשים דגש רב יותר על התחום המוזיקלי: הרשת החברתית הפופולרית הודיעה, כי הגיעה להסכם לרכישת iLike – רשת חברתית שמאפשרת למשתמשים להעלות את המוזיקה שהם אוהבים, ולאומנים להציג שירים וקטעים חדשים שלהם. החברה לא מסרה כמה תשלם עבור הרכישה, אולם האתר All Things D פרסם שמדובר בעסקה בהיקף של כ-19.5 מיליון דולרים – 13 מהם במזומנים לקופת החברה ו-6.5 מיליון לעובדים, שחלק מהם ילך למקימי iLike, עלי והאדי פרטובי.
לפי האתר, העובדה שחלק מהכסף ילך לעובדים היא זו שבגללה iLike מסרבת לחתום על העסקה, אף על פי שגם היא מאשרת שההסכם יצא לפועל. האחים ביטלו את ישיבת הדירקטוריון שהייתה אמורה לאשר את המכירה מכיוון שעדיין לא ברור כיצד יבוצע המיסוי על הבונוס לעובדים. כך או כך, על פי ההסכם, כל עובדי iLike יישארו מועסקים בחברה. בנוסף, ממיי-ספייס נמסר, כי המשתמשים ברשת החברתית המוזיקלית, ובהם האומנים, לא יושפעו מהמלך, לפחות בינתיים.
אוון ואן נטה, מנכ"ל מיי-ספייס, אמר, כי "רכישת iLike מקדמת את המרדף העקשני שלנו אחר חדשנות והצורך ליצור חוויות חבריות מבוזרות חדשות במוזיקה ומעבר לכך. אנחנו מחויבים מאוד לשלב כישרונות בקנה מידה עולמי בכל תחומי החברה והרכישה הזו מדגימה את ההתמקדות שלנו ביעד הזה", ואן נטה מונה לתפקידו לפני זמן לא רב, וזוהי הרכישה הראשונה שמבצעת מיי-ספייס מאז נכנס לתפקיד.
האדי פרטובי, נשיא iLike, אמר: "העוצמות של מיי-ספייס היוו עבורנו מקור השראה מזה זמן רב. אני נלהב ממה שהשילוב הזה אומר עבור משתמשים, אומנים, מפרסמים והצוות שלנו. אנחנו מתחילים מסע חדש ומרתק ביחד".
תגובות
(0)