פורצ'ן: RIM היא החברה בעלת שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בעולם

RIM כבשה את רשימת 100 החברות של פורצ'ן כבר עם כניסתה הראשונה ● הזינוק המטאורי של החברה נובע מעליות בולטות בהכנסות וברווח הנקי, כתוצאה מהפופולריות של מכשירי הבלקברי וממובילותה בשוק האנטרפרייז ● אפל, אמזון וגוגל הגיעו למקומות נמוכים הרבה יותר ברשימה

RIM (ר"ת Research In Motion) היא החברה שצמחה בשלוש השנים האחרונות בשיעור הגבוה ביותר בעולם, עם עלייה מטאורית בתוצאות העיקריות שלה. החברה הגיעה למקום הראשון בדירוג 100 החברות של המגזין פורצ'ן (Fortune), לאחר שהרווח הנקי שלה עלה בשלוש השנים האחרונות ב-84%, וההכנסות – ב-77%. הזינוק של RIM מרשים במיוחד בהתחשב בעובדה שזוהי כניסתה הראשונה של החברה לרשימה.

הסיבה העיקרית להצלחתה של החברה היא הפופולריות של מכשירי הבלקברי, שהיא המשווקת שלהם. אלה נמצאים כיום ברשותם של 29 מיליון משתמשים, בהם נשיא ארצות הברית, ברק אובאמה, וראש ממשלת בריטניה, גורדון בראון. יצוין, כי 45% ממחזיקי הבלקברי אינם משוק האנטרפרייז – שוק שבו RIM היא חברה בולטת. גורמים נוספים בהצלחה של RIM הם שרת האנטרפרייז שלה לבלקברי, ה-Mobile Voice System מתוצרתה והמובילות שלה בתחום האנטרפרייז למכשירים עם מסך מגע.

חברות בולטות נוספות בתחום ה-IT שנכללו ברשימה של פורצ'ן הן אפל (Apple), שה-iPhone שלה מתחרה בבלקברי של RIM, אמזון (Amazon) וגוגל (Google). אפל הגיעה למקום ה-39, לאחר שהרווח הנקי שלה עלה בתקופה המדוברת ב-46%, וההכנסות – ב-27%. הרווח הנקי של אמזון עלה ב-34%, וההכנסות – ב-33%, מה שהביא אותה למקום ה-52 בדירוג. גוגל נאלצה להסתפק במקום ה-68 בלבד, עם עלייה של 39% ברווח הנקי ושל 50% בהכנסות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים