מיקרוסופט שיחררה גרסת RC של שרת אקסצ'יינג' 2010

הגרסה החדשה עובדת עם חלונות סרבר 2008 64 ביט ● ניתן להתקין אותה גם אם יש לכם גרסאות ישנות יותר של שרת אקסצ'יינג' ● מי שיעבור להשתמש בגרסת 2010 של השרת כבר עכשיו יוכל להמשיך ולעשות זאת באופן שוטף גם עם צאת הגרסה הסופית – ברבעון האחרון של 2009

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה גרסת RC (ר"ת Release Candidate) לשרת אקסצ'יינג' (Exchange) מהדורת 2010. הגרסה זמינה להורדה דרך אתר ההורדות של החברה וכן דרך Technet, אתר המפתחים שלה, אחרי הרשמה לחלונות לייב. היא שוחררה כחמישה חודשים לאחר שמיקרוסופט הוציאה את גרסת הבטה הראשונה של שרת אקסצ'יינג' 2010, ולפי החברה, גרסה זו אמורה להיות אמינה וגמישה פי כמה מהגרסה הנוכחית.

גרסת ה-RC של השרת עובדת עם חלונות סרבר 2008 64 ביט, כולל אלה שכבר עודכנו לגרסה R2. כמו כן, מיקרוסופט מאפשרת להתקין את גרסת ה-RC של שרת אקסצ'יינג' 2010 במקביל לגרסאות הישנות יותר של השרת – 2003 ו-2007. כך, יכולים המשתמשים בגרסאות אלה לבחון את התכונות החדשות של שרת הדואר מבלי לפגוע בהגדרות הנוכחיות של המערכת שלהם.

בנוסף, מבטיחים במיקרוסופט שמי שיעבור להשתמש בגרסת 2010 של השרת כבר עכשיו יוכל להמשיך ולעשות זאת באופן שוטף גם עם צאת הגרסה הסופית, שתשוחרר ברבעון האחרון של השנה הנוכחית, בלי כל צורך לבצע הסרה לפני ההתקנה של הגרסה הסופית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים