ויטלי מנסקי, V-Ness: "ארגונים נדרשים ליותר מיכון – בעיקר בתהליכי הבדיקה הידניים הסיזיפיים"

"יועצים מטעמינו מגיעים למחלקת הפיתוח בארגון, בוחנים את תהליכי הפיתוח, עושים חשיבה מחודשת על כלל התהליכים" פירט מנסקי

"ארגונים הבינו שחייב להיות יותר מיכון בעיקר בתהליכי הבדיקה הידניים והסיזיפיים", כך אמר ויטלי מנסקי, CTO ב-V-Ness, חטיבת הבדיקות של נס ומנהל תחום בדיקות בחטיבה.

מנסקי הגיע לנס לפני כמה שבועות, והוא בעל ניסיון של למעלה מעשור בעולם ניהול מחזור חיי היישומים, ניהול פרויקטים ועולם הבדיקות. במסגרת תפקידו כ-CTO, הוא אמון על הטמעת מתודולוגיות הבדיקות בקרב לקוחות החברה.

בהיבט המגמות, ציין מנסקי כי "בכל הקשור לעולם ALM, ניהול מחזור חיי האפליקציה, ארגונים נדרשים, וגם רוצים יותר התייעלות. היום יש יותר ויותר ביקוש למיכון של תהליכים, שבעבר ארגונים פחדו למכן".

בנוסף, ציין מנסקי, "ארגונים עורכים עיצוב וחשיבה מחודשים על שימוש בכלל הכלים הקיימים בארגון לניהול מחזור חיי הפיתוח וניהול מחזור התהליכים הרוחביים בארגון, כלים לעולם ALM, כלים ל-CI – אינטגרציה מתמשכת, ובתוכם DevOps".

אם בעבר, אמר, "הארגון היה אומר 'אני לוקח כלי פיתוח של ספק אחד, ופתרון של בדיקות איכות של ספק IT שני, הרי כיום התפיסה של שילוב בצורה חכמה בין הכלים הקיימים בארגון – הולכת ותופסת תאוצה, בשל הצורך בהתייעלות. כך, גם נעשה שימוש בכלל בפתרונות הקיימים בארגון, כחלק מאותה ההתייעלות".

בנקודה זו, ציין, "בשלב החשיבה המחודשת של הארגון, אנו נכנסים. יועצים מטעמינו מגיעים למחלקת הפיתוח או R&D בארגון, בוחנים את תהליכי הפיתוח ו-QA ועושים חשיבה מחודשת על כלל התהליכים. זאת, על מנת למקסם את החזר ההשקעה של כלי הפיתוח הנמצאים בארגון".

לדברי מנסקי, "אנו מקבעים ומייעלים את המתודולוגיה לעבודה עם הכלים. לעיתים אין כלל מתודולוגיה, ואנו יוצרים כזו. בנוסף, אנו מספקים המלצה לטיוב נתונים של הלקוח, כחלק מהשדרוג של הכלים. טיוב הנתונים הוא אודות תקלות, תהליכים. לדוגמה, אם פעם בדקו מערכת בגרסה אחת, עם סט תרחישים מסויים, ייתכן כי הגרסה שונתה, או תהליכים סביבה עודכנו – ולכן נדרש לעדכן את כלל תהליך הפיתוח והבדיקות". שירות נוסף, ציין "הוא הסבת נתונים עקב מעבר לכלי בדיקות אחר. לדוגמה, אם פעם עבדו עם כלי לניהול באגים, הרי היום רוצים פתרון ALM מלא, אז נדרש להעביר את הנתונים מכלי הבדיקות הישן אל כלי הבדיקות המהווה חלק מפתרון ה-ALM. בנוסף, אנו עורכים התאמה של כלי אוטומציה ללקוח, בשתי היבטים: מציאת כלי ראוי ללקוח יחד עם בחינת התהליכים למיכון ותעדוף של תהליכים אלה. לצד כל אלה, אנו מביאים להורדת ה-TCO, עלות בעלות כוללת, על כלל כלי הבדיקות והפיתוח. זה נעשה על ידי מעטפת מקצועית והסכמי מסגרת של נס".

"אנו מזהים את הצורך אצל הלקוחות בבנייה ובחיזוק פתרונות בתחומי בדיקות וטיוב השימוש בפתרונות ALM הקיימים בארגון"  סיכם מנסקי, "על ידי כך שאנו נותנים פתרונות ייחודיים ללקוחות בחלק מהמקרים כשירות מנוהל על ידינו – ובחלק מהארגונים כייעוץ מקצועי פרטני, במקומות בהם הארגון נדרש לפתרונות איכותיים וחדשים. שירותי הבדיקות של נס מפיקים תועלת רבה לארגון של הלקוח באמצעות מגוון כלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים