הערכה: רדיוהד "הדליפה" שיר חדש שלה לרשת

מילות השיר These Are My Twisted Words פורסמו באתר המעריצים של הלהקה, ככל הנראה לקראת יציאת אלבום חדש שלה ● לאחר מכן, הופץ השיר באתר לשיתוך קבצים בפורמט MP3, שאליו צורף קובץ Info - דבר האופייני להורדות פיראטיות

מילים של שיר מתוך אלבום צפוי חדש של להקת רדיוהד הועלו בסוף השבוע לאינטרנט, כאשר ההערכות מדברות על כך שמי ש-"הדליף" אותן לרשת היה תום יורק, סולן הלהקה. עוד מעריכים מומחים, כי הלהקה עשויה להוציא את האלבום המדובר כבר מחר (ב').

מילות השיר These Are My Twisted Words פורסמו בפורום של At Ease, אתר המעריצים של הלהקה. לאחר מכן, הופץ השיר עצמו באתר שיתוף הקבצים What.cd. שם הקובץ הוא  01radiohead these are my twisted words (advance) 2009 woi.mp3, ומי שהעלה אותו לאתר הוא משתמש בשם Ciza. מדובר למעשה בשני קבצים – MP3 ו-Info (קובץ טקסט) – דבר האופייני לקבצים פיראטיים.

בשבוע שעבר אף הוציאה רדיוהד שיר לזכרו של הארי פיץ', והעלתה אותו כקובץ להורדה באתר הבית שלה. פיץ' מת לאחרונה בגיל 111. עד למותו, היה פיץ' אחרון הלוחמים במלחמת העולם הראשונה שנותר בחיים.

זו אינה הפעם הראשונה שבה הלהקה מעלה שיר שלה לרשת: ב-2007 היא פרסמה באתר הבית שלה, בתשלום, את השיר In Rainbows. השיר יצא בארצות הברית ובבריטניה בינואר 2008.

בתוך כך, ג'וני גרינווד, גיטריסט הלהקה, אמר לגבי האלבום הצפוי שלה בראיון שפורסם בסוף השבוע ב-Australian, כי "בדרך כלל, אנחנו מקבצים 10 או 11 שירים ביחד, אבל זה לא מרגיש לנו טבעי. לכן, אני לא יודע מה נעשה הפעם. אולי נוציא רק ארבעה שירים שנחשוב שהולכים ביחד. אני לא יודע, ואף אחד כבר לא יודע, איך מוציאים מוזיקה בימים אלה. אילו שירים לשים יחד, באיזה פורמט ובאיזה אורך. אנחנו, כמו כולם, נמצאים באפלה בעניין זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים