הזוכה בתחרות הדודלים של גוגל: ילדה בת 11

אודרי זאנג האמריקנית זכתה בתחרות לאחר שציירה מכונה שמסייעת לטהר מים מזוהמים ● בגוגל כינו את העבודה שלה "כל כך שופעת ועשירה, כל כך מלאה וכל כך מושלמת"

גוגל (Google) מציגה מדי פעם דודלים שונים של ציירים, עכברי רשת ואנשי מקצוע, אלא שלא נראה שמי מהם היה פרי יצירתה של ילדה בת 11. אודרי זאנג ממדינת ניו-יורק היא הראשונה לעשות זאת.

זאנג זכתה בתחרות Doodle 4 Google, שעסקה השנה באיכות הסביבה, וגברה על אלפי תלמידים אמריקניים. הדודל שיצרה הוצג בגוגל אתמול (א').

לקו הגמר הגיעו 50 תלמידים נציגי מדינות ארצות הברית, שהוטסו למאונטיין וויו בקליפורניה לטקס חגיגי שנערך במשרדי המטה של ענקית האינטרנט בחודש שעבר.

לאחר שזכתה, נשארה אודרי יום נוסף במשרדי גוגל כדי לעבוד יחד עם אנשי החברה ולהוסיף לציור שלה אנימציה. הציור שלה הוא מה שהיא מדמיינת כמכונה המסייעת לטהר מים מזוהמים.

"דומה שלכל עלה בציור הזה יש חיים. הדמיון שלה כל כך מפותח". הדודל הזוכה

"העבודה שלה כל כך שופעת ועשירה, כל כך מלאה וכל כך מושלמת", התלהב ריאן ג'רמיק, מנהל הצוות של אמני גוגל דודל. "דומה שלכל עלה בציור הזה יש חיים. בנוסף, רואים בו גחליליות, יצורים זעירים ודרקונים. הדמיון שלה כל כך מפותח".

זוהי השנה הראשונה שבגוגל החליטו להוסיף אנימציה לציור הזוכה. לדברי ג'רמיק, מדובר במהלך מסובך הרבה יותר ממה שחשבו אנשי ענקית הרשת בתחילה. "לא העלינו בדעתנו שיהיו לציור 150 חלקים שזזים", אמר, וסיפר שזאנג היא זו שהחליטה על כל פרט שצריך לזוז בציור שלה.

התלמידה המוכשרת השתתפה בתחרות של גוגל בשלוש השנים האחרונות, ורק השנה הצליחה לזכות, כאמור. מלבד הכבוד, היא תקבל מלגה על סך 30 אלף דולר ללימודים בקולג', ובית הספר שלה יזכה למענק של 50 אלף דולר. בנוסף, גוגל תרמה 20 אלף דולר בשמה של זאנג כדי לסייע לספק מים נקיים וחדרי שירותים נקיים ב-10 בתי ספר בבנגלדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים