עורך הבלוג הגיאורגי שחשבון הטוויטר שלו הותקף: "לא ישתיקו אותי"

חשבון הטוויטר של גיאורגי חקלה הותקף, לדבריו - על ידי האקרים מרוסיה ● המתקפה גרמה לקריסת טוויטר למשך שעות ארוכות ולפגיעה בפייסבוק וב-LiveJournal ● חקלה מסתכל על חצי הכוס המלאה של המתקפה, ואמר שהיא "הזדמנות מצוינת להעברת המסר של גיאורגיה"

עורך הבלוג הגיאורגי שחשבון הטוויטר (Twitter) שלו הותקף על ידי האקרים והביא לקריסתו של האתר כולו, מייחס את המתקפות שעבר לגולשים רוסיים. הוא הוסיף, כי "המתקפות האלה לא ישתיקו אותי".

מתקפות אלה גרמו לקריסתו של טוויטר ולירידת האתר מהאוויר למשך שעות ארוכות. כמו כן, ההאקרים ביצעו מתקפה על האתרים פייסבוק (Facebook) ו-LiveJournal, וגם בהם נתגלו בעיות.

היעד למתקפות התגלה כגיאורגי חקלה, עורך הבלוג Cyxymu. פירוש השם הוא שוקומי, בירת המורדים בגיאורגיה. חקלה הוא פרופסור לכלכלה בן 34 שנמלט משוקומי ומתגורר כיום בטביליסי, בירת גיאורגיה. הוא ידוע כמבקר חריף של מדיניות רוסיה ושל המלחמה שהתנהלה בין שתי המדינות בשנה שעברה.

המתקפה על הבלוג אירעה ביום השנה הראשון למלחמה, ולדברי חקלה – הוא קיבל מכתבי איום שמקורם ברוסיה. "זה היה מבצע מיוחד, מתקפה מקוונת שאורגנה היטב וכוונה כנגד הבלוג שלי", אמר. הוא קרא לרשויות לחקור את המתקפה שעבר והוסיף, כי "לאף אחד מלבד רוסיה אין דבר נגד הבלוג שלי".

חקלה אמר, כי הוא מודע היטב לעניין התקשורתי שעוררו המתקפות, וברצונו להפיק ממנו את המרב. הוא הביע תקווה שכעת יגיע הבלוג שלו, שנכתב בשפה האנגלית, לקהל רחב יותר. "נחמד מאוד להימצא במוקד תשומת הלב של המדיה ברחבי העולם", אמר. "זו הזדמנות מצוינת להעברת המסר של גיאורגיה, ואפילו לא הצטרכתי לעשות כלום לשם כך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים