שי קוקוי, יו"ר לשכת מנתחי המערכות: "קירוב של הפריפריה יזניק את התחום"

"יש בפריפריה כישרונות לא מנוצלים ואנחנו מקיימים מפעל חינוכי רב חשיבות כדי לאפשר להם לבוא לידי ביטוי", אמר קוקוי, יו"ר הלשכה, בכנס השנתי ה-20 במספר שלה

"קירוב של הפריפריה יזניק את עולם ניתוח המערכות. יש שם כישרונות לא מנוצלים רבים וקירוב בתי ספר בפריפריה לתחום יתרום למקצוע", כך אמר שי קוקוי, יו"ר לשכת מנתחי המערכות. הוא ציין כי הלשכה משתתפת בימים אלה ב-"מפעל החינוכי רב חשיבות בנושא".

קוקוי דיבר במליאת הפתיחה של הכנס השנתי ה-20 של הלשכה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מחברי הלשכה ובהנחיית ד"ר נחמן אורון, יועץ מיחשוב בכיר למגזר הממשלתי ויו"ר הכנס, ופלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

לדברי קוקוי, "הלשכה וחבריה מהווים הגוף המקצועי והמוביל לטכנולוגיות מידע ותקשוב. היא מאשרת את תוכניות ההכשרה של המוסדות האקדמיים למקצוע מנתחי המערכות ומעניקה הסמכות למי שעובר את הבחינות בתחום".

ד"ר נחמן אורון, יועץ מיחשוב בכיר למגזר הממשלתי. צילום: ניב קנטור"החלטנו להרחיב את הגדרת הזכאים לחברות בלשכה, כדי לאשר לעוד מקצוענים להצטרף אליה, ואנחנו מצפים לראות חברים נוספים", אמר. "אנחנו קוראים לכולם לקחת חלק במסע המרתק הכולל השפעה על הסטנדרטים המקצועיים ועל הציבור כולו".

עוד ציין קוקוי כי "הרחבנו את הפעילות המקצועית באמצעות קורסים והכשרות, השקנו עשרות קורסים במחירים מוזלים. אנחנו ממשיכים ליצור קשר ושיתופי פעולה עם גורמים נוספים המשיקים בפעילותם לפעילות הלשכה. רוחות של חדשנות וצמיחה נושבים במסדרונות הלשכה".

ד"ר אורון אמר כי "אנחנו חוגגים היום את הכנס ה-20 של הלשכה, שהיא גוף ותיק, שקיים 47 שנים. לפני 27 שנים הפכנו מאיגוד ללשכה, לגוף המאחד את כל מקצועני התקשוב. הלשכה היא הבית והגג לכל המקצוענים של ה-ICT ואנחנו פועלים, ונפעל ביתר שאת, למיסוד ססטוטורי של מעמדה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים