פרויקט גשר של אור יקיים חגיגת בר/בת מצווה ל-135 עיוורים וילדים להורים עיוורים

האירוע יתקיים בספארי ברמת גן, בהשתתפותם של כוכבי הילדים ידידיה ויטל והאחיות כרקוקלי ● גשר של אור הוא פרויקט שמופעל על ידי בכירים בתעשיית ההיי-טק, יחידות צבאיות ומרכזי עיוורים ברחבי הארץ

פרויקט גשר של אור, בו משתתפים בין היתר אנשי היי-טק בכירים, יערוך מחרתיים (ד') בספארי ברמת גן מסיבת בר/בת מצווה ל-135 ילדים עיוורים וילדים להורים עיוורים. האירוע יכלול הופעות של כוכבי הילדים ידידיה ויטל (מסדרות הטלוויזיה "השמינייה" ו-"החצויה") והאחיות כרקוקלי (מכוכבות "אקס-פקטור").

הפרויקט הוקם לפני כ-15 שנים כיוזמה משותפת של בכירים בתעשייה יחד עם יחידות צבאיות ומרכזי עיוורים ברחבי הארץ. פעילות הפרויקט מוקדשת לרווחתם של עיוורים ולקויי ראייה בישראל ומבוססת על מתנדבים בלבד, שפועלים במשך ימות השנה בדרכים רבות, כגון סיוע וחניכה במרכזי עיוורים, אימוץ וליווי עיוורים וילדיהם וסיוע ממוקד למשפחות עיוורים במצוקה.

כמה מהחברות המובילות במשק תורמות לגשר של אור, ביניהן: בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי, ישראכרט, הראל, מגדל, מבטח-סימון, מיטב-דש, בזק, E&Y, סופר פארם, IBI, מטריקס, מיטווך ובניו, Log-On, נס, SQLink, סאפיינס, חילן, דל (Dell), נט-אפ (NetApp), קסטרו, בנק איגוד, בנק מזרחי-טפחות, אל על, הדקה ה-90 ומגה.

חברות רבות - בתעשייה ובכלל - תורמות לגשר של אור. בתמונה: כרזת האירוע מהשנה שעברה. צילום: פלי הנמר

האירוע המרכזי של הפרויקט מתקיים מדי שנה ביום ירושלים – וכך גם השנה. ישתתפו בו עיוורים וילדי עיוורים ממגזרים שונים בחברה הישראלית, בהם הערבי והבדואי. בין הילדים החוגגים בר/בת מצווה באירוע תוגרל טיסה לחופשה בת שבוע ביעד נבחר באירופה, כולל כל ההוצאות, תרומת אל על, הדקה ה-90 ומתנדבי גשר של אור.

אליעזר (לייזי) אורן, נשיא גשר של אור, אמר כי "האירוע השנתי לבני ובנות המצווה מבטא בצורה מוחשית ומרגשת את החזון של הפרויקט מיום הקמתו – לפעול לרווחת אוכלוסיית העיוורים. זאת, תוך שותפות אמיתית המבוססת על נתינה ועל אהבה של מתנדבי הפרויקט, החיילים והשירות לעיוור במשרד הרווחה. אני קורא מכאן למנהלים ובכירים במגזר ההיי-טק הישראלי ובמשק הישראלי בכלל: הצטרפו אלינו לעשייה ההתנדבותית כדי להביא עוד רגעי אושר וחיוך לילדים העיוורים מכל מגזרי החברה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים