ראיין טיילור, HGST: "השאלה האם לעבור לאחסון מבוסס פלאש נעלמה – לכולם ברור שזה העתיד"

"תעשיית האחסון עוברת כיום שינויים מהירים ומשמעותיים, כאשר הדרישות בדטה סנטר הארגוני, כמו דרישות הלקוחות הארגוניים עוברות שינויים והתפתחויות רבות", אמר טיילור, מנהל מכירות לאזור EMEA בחברה

"מנהלי ה-IT ומנהלי האחסון בתוכם, ניצבים בפני עולם שהקבוע היחידי בו הוא השינוי. השינויים הטכנולוגיים רבים ומהירים, נפחי המידע המאוחסן הולכים וגדלים, והדרישות לנגישות המידע על גבי מגוון יישומים והתקנים – הולכות וגדלות. המענה לחלק ניכר מבעיות אלה הוא אחסון מבוסס פלאש – SSD. השאלה כבר אינה האם לעבור לסוג אחסון שכזה, אלא איך לעשות זאת מהר ובצורה מיטבית, זה העתיד", כך אמר ראיין טיילור, מנהל מכירות HGST לאזור EMEA (ראשי תיבות אירופה, המזה"ת ואפריקה).

טיילור היה דובר המפתח בכנס שערכה קבוצת ח.י., נציגתה הבלעדית של HGST בארץ. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') באולם אירועים סטוקו בתל אביב, בהשתתפות עשרות מקצועני אחסון. את הכנס הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי טיילור, "כמו כל עולם ה-IT, גם עולם האחסון משתנה בשל מגמות העל-הטכנולוגיות העוטפות את עולם המיחשוב הארגוני כיום, ובראשן – Big Data, מיחשוב ענן, VDI – וירטואליזציה של תחנות קצה, ואחסון מוגדר בתוכנה, SDS. מגמות אלה הולכות ותופסות יותר ויותר מקום בסדר היום של מנהלי ה-IT ומנהלי האחסון – מארגונים גדולים ועד סטארט-אפים. מה שמאפיין מגמות אלה הוא הצורך הבלתי מתפשר באחסון יעיל וחסכוני לטובת נפחי מידע הולכים וגדולים, ובנוסף, הצורך בגישה מהירה לכלל סוגי המידע, לרבות מידע בלתי מובנה".

לכן, אמר טיילור, "הדטה סנטר הארגוני המודרני נדרשים לגישה בת כלאיים, אשר משלבת בין מגוון סוגי הטכנולוגיות. מנמ"רים שיפעלו בגישה משולבת זו, יפעילו יכולות של Caching בצד השרת, ובאחסון מדורג, מבוסס מערכות אחסון מודרניות, מוגדרות תוכנה, המספקות חוכמה לאחסון לצד יכולת לנהל אותו. בדרך זו הם יוכלו להעביר את הנתונים בעלי הערך הגבוה לאחסון מבוסס פלאש – SSD ארגוני בעל השהיה נמוכה במיוחד. לצד אחסון ה- SSD, את מירב הנתונים הם יוכלו ולאחסן במערכות HDD חסכוניות".

"תעשיית האחסון", אמר טיילור, "עוברת כיום שינויים מהירים ומשמעותיים, כאשר הדרישות בדטה סנטר הארגוני, כמו דרישות הלקוחות הארגוניים עוברות שינויים והתפתחויות רבות".

HGST, אמר טיילור, הייתה בעבר חלק מ-HDS (היטאצ'י דטה סיסטמס), ומאז 2012 היא חברה בבעלות ווסטרן דיגיטל (Western Digital). "הבנו כי השוק הולך לכיוון אחסון חכם, מבוסס יכולות ניהול מוגדרות תוכנה, עם אחסון מבוסס פלאש. זו המגמה אליה פונה השוק – ושם אנו ממוצבים. החברה מתמקדת בשינויים אלה, עם מגוון של פתרונות לארגונים, אשר עונים לדרישות החדשות הללו. אנו ספק ה-IT היחיד המספק מענה לכל טווח הדרישות הארגוניות המגיעות מעולם האחסון. אנו יודעים להתמודד עם אחסון של כמויות עצומות של מידע, ומספקים את הכונן בעל הנפח הגבוה ביותר בתעשייה, באמצעות שימוש בפתרון ה- HDD Helium. התחלנו למכור כונני 6 טרה ובקרוב נשיק 8 טרה. הודות לרכישות שערכנו, של sTec, Virident ו-Velobit, לצד השותפות שלנו עם אינטל (Intel), אנו מספקים את המערך הטוב ביותר של SSD ארגוני".

"ארגונים נדרשים לאחסון מנוהל, מבוסס תוכנה, ולאחסון מבוסס פלאש", סיכם טיילור, "מה שמניע את הארגון היום הוא היישומים, והאחסון הוא קריטי עבורם. יש לקרב את היישומים לעולם האחסון, וזהו אחד היתרונות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים