אלעד מערכות הקימה מערכת לניהול התפעול עבור רשות הגז הטבעי; ההיקף: 1.5 מיליון שקלים

המערכת תנהל את כלל תהליכי רישוי הגז והיא מבוססת על פתרון ה-XRM ומערכת ניהול המסמכים SharePoint של מיקרוסופט

אלעד מערכות השלימה באחרונה פרויקט לפיתוח ויישום מערכת מידע ממוחשבת לניהול התפעול הכולל של רשות הגז הטבעי בישראל. בכלל זה, תנהל המערכת את תהליכי הרישוי והפיקוח של ספקיות הגז הטבעי. היקף הפרויקט עומד על כ-1.5 מיליון שקלים. את הפרוייקט מטעם הלקוח ליוותה חברת הייעוץ IT Solutions.

המערכת מבוססת על פיתוח והתאמות ייעודיות ל-Dynamics CRM Online ושימוש במערכת ניהול מסמכים המבוססת על SharePoint של מיקרוסופט – שתיהן של מיקרוסופט (Microsoft). היא מאחסנת ומנהלת את כלל התהליכים הקשורים למתן רישוי לחלוקה או הובלת גז טבעי מכוח החוק, כמו גם לפיקוח על מקבלי הרישוי.

המערכת, הפועלת במודל ענן, מסייעת בניהול ותיעוד כ-15 תהליכים עם ממשק בין התהליכים. היא מסייעת בתהליכים כגון: ניהול ומעקב אחר משימות ופרוייקטים, תהליכי שמירה תכנונית, אישור תוכניות הנדסיות, בדיקת תכנון, טיפול בהתנגדויות בעלי קרקעות, ניהול לוח זמנים וטיפול בפניות הציבור. בנוסף, היא עתידה להתממשק למערכות מקצועיות ותפעוליות נוספות הפועלות ברשות הגז הטבעי.

יצוין כי מערכת ה-SharePoint תטפל בניהול המסמכים, תכתובות הדואר והמייל הקשורים בכלל התהליכים ברשות. שתי המערכות ישמשו כ-20 משתמשים בקרב אנשי רשות הגז הטבעי ויועצים בתהליכי התכנון והרישוי.

אסנת שוחט, מנהלת אגף רגולציה ברשות הגז הטבעי, צופה שבעקבות הטמעת המערכת, "תהליכי אישורים ברשות הגז, שהיו עד כה ארוכים ולא מאורגנים, יתייעלו משמעותית ויהיו מסודרים הרבה יותר. הסיבה לכך היא שמעתה יש לנו את האפשרות לתכנון ניהול נכון, תיעוד של תהליכים ומעקב תהליכים, בכלל זה הקצאת לוחות זמנים לסיום כל תהליך, והפקת דו"חות ייעודיים".

לדברי דגן הלוי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות, "זהו אחד מפרויקטי ה-XRM הראשונים ברשות ממשלתית. המערכת מסייעת לרשות לעבוד באופן מסודר, יעיל ולספק שירות ברמה גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים