דיווחים: אפל מנהלת מגעים לרכישה של יצרנית האוזניות Beats תמורת 3.2 מיליארד דולר

באפל מעוניינים לרכוש את החברה שהקים אמן הראפ ד"ר דרה בעיקר בגלל שירות המוזיקה למנויים שלה ● מדובר בסכום שיא מבחינתה של אפל, שנודעת כמי שמתמקדת ברכישה של חברות קטנות בסכומים צנועים יחסית

אפל (Apple) מנהלת בימים אלה מגעים מתקדמים לרכישת חברת Beats Electronics תמורת 3.2 מיליארד דולר. מדובר בסכום שיא מבחינתה של אפל, שנודעת כמי שמתמקדת ברכישה של חברות קטנות בסכומים צנועים יחסית.

אחד המקורות לידיעה הדגיש שעדיין קיימת האפשרות שהמגעים ייקלעו למבוי סתום והעסקה לא תצא לפועל. מקור שני ציין כי אפל מתעניינת בעיקר בשירות המוזיקה למנויים של Beats, כדי להשלים את שירות iRadio שלה עצמה.

Beats Electronics הוקמה על ידי אמן הראפ ד"ר דרה והמפיק המוזיקלי ג'ימי איובין. החברה מציעה אוזניות המכוונות לקצה העליון של השוק. כמו כן, השנה היא השיקה שירות מוזיקה למנויים שייחודו הוא בכך שאת המוזיקה בוחרים עורכים אנושיים ולא אלגוריתמים ממוחשבים.

אולם, אנליסטים תהו אם Beats, שאך בספטמבר האחרון ערכה סבב גיוס לפי שווי של מיליארד דולר, אכן שווה כיום סכום גבוה ביותר מפי שלושה. קופת המזומנים של אפל מוערכת אמנם ב-130 מיליארד דולר, אך על מקבלי ההחלטות של החברה מופעלים לחצים כבדים מצד משקיעים להקצות חלק גדול יותר מסכום זה לדיבידנדים ולרכישה עצמית של מניות.

כל אחת משתי החברות סירבה להגיב לדיווחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים