ג'וניפר: הרווח הנקי זינק ב-22%; ההכנסות עלו ב-10%

החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח נקי של 110 מיליון דולר והכנסות בסך 1.2 מיליארד ● לעומת זאת, הרווחיות התפעולית שרשמה ג'וניפר ברבעון הראשון של 2013 הפכה ברבעון הנוכחי להפסד תפעולי

עברה להפסדים. ג'וניפר

ג'וניפר (Juniper) סיימה את הרבעון הראשון של 2014 עם תוצאות טובות בהכנסות וברווחיות הנקייה. לעומת זאת, בסעיפים התפעוליים הפך הרווח שלה להפסד.

על פי הדו"חות, הכנסות החברה הרבעוניות עלו ב-10% ל-1.17 מיליארד דולר לעומת 1.06 מיליארד ברבעון המקביל ב-2013. הסיבה העיקרית לעלייה בהכנסות נעוצה בשדרוג רשתות התקשורת שמבצעות חברות האינטרנט כדי להיענות לגידול הרב בנפח הדטה בטלפונים חכמים ובטאבלטים. מפילוח ההכנסות עולה כי החברה צברה 876 מיליון דולר ממכירות מוצרים – גידול של 12.05% בהשוואה ל-781.8 מיליון, ו-294.1 מיליון ממכירות שירותים – עלייה של 6.02% בלבד מול 277.4 מיליון.

הרווח הנקי של ג'וניפר זינק ב-21.54% ל-110.6 מיליון דולר לעומת 91 מיליון, בגלל החזר מס של 37.4 מיליון דולר בהשוואה לחבות מס של 14.1 מיליון ברבעון הראשון של 2013. הרווח הנקי למנייה צמח ב-22.22% ל-0.22 דולר מול 0.18 דולר.

לעומת זאת, החברה עברה מרווח תפעולי של 87 מיליון דולר ברבעון המקביל להפסד תפעולי של 6.2 מיליון בזה הנוכחי. ההוצאות התפעוליות גדלו ב-12.82% ל-726.3 מיליון דולר מול 583.8 מיליון. ההוצאות הכלליות של החברה זינקו ב-20.99% ועמדו על 1.18 מיליארד דולר. ההוצאות הגולמיות צמחו ב-15.86% ועמדו על 450 מיליון דולר לעומת 368.4 מיליון, הרווח הגולמי גדל ב-7.35% ל-720.1 מיליון דולר בהשוואה ל-670.8 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-61.54% מול 63.33%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים