קארל היינץ שטרייביך מציג ב-CeBIT את חזון הארגון הדיגיטלי – חלק ב'

הביתן של Software AG בתערוכת CeBIT בהנובר, מוקם גם השנה באולם 4 של חברות ה-IT הגדולות בגרמניה, בין ביתני הענק של סאפ (SAP), מיקרוסופט (Microsoft) ודויטשה טלקום (Deutsche Telekom).

את החברה, לה מלאו 45 שנה, מנהל קארל היינץ שטרייביך זו השנה ה-11. שטרייביך מוביל את Software AG לשיאים חדשים, כמו מחזור שנתי מעל למיליארד יורו, והוא אף הצליח השנה למצבה כחלוצת הדרך לארגון הדיגיטלי.

שטרייביך, שמשמש גם כמנכ"ל ויו"ר חבר הדירקטוריון, היה שותף לחיבורו של ספר ושמו, איך לא, The Digital Enterprise המציג 22 ארגונים, מנכ"לים ומנמ"רים שהצליחו להעביר את ארגוניהם להיות לעולם הדיגיטלי כדי להצליח להתחרות היטב, כל אחד במגזר שלו.

מה הגדרתו של הארגון הדיגיטלי על פי KHS (ראשי התיבות של שמו של שטרייביך)? אלו אותם ארגונים שהצליחו לעבור ממורשת המיחשוב הארגוני בת 50 השנה שהתנהלה סביב "ניהול הרשומות" (Systems of records) שאופיין בעיקר על ידי מערכות ERP למיניהן, למערכות של ניהול המגעים עם הלקוחות (Systems of engagement) כפי שמתחייב בעידן המובייל-סושיאל.

המתקדמים באותם הארגונים הדיגיטליים עושים זאת כאשר הם מתמקדים ב"מערכות ניהול היתרון התחרותי" (Systems of competitive advantage). המודל הטוב ביותר לארגונים להיות דיגיטליים הוא לדמות את המערכות העסקיות למערכות ה-IT שלהן, בהן הכול דיגיטלי, נמדד, מנוהל, נשלט ומהיר וזריז.

זה בדיוק מגרש המשחקים הטבעי של Software AG, שהשיקה בכנס את פלטפורמת IBO שלה המאמצת לחיקה את הביקוש הגובר בעולם העסקי לאנליטיקס בזמן אמת. החברה מתבססת על ההתקדמות האדירה בחומרת המחשבים עצמם ובטכנולוגיות In-Memory המאפשרות ניתוחי נתונים בזמן אמת יחד עם נתוני מגמה היסטוריים, לראשונה בתעשייה. הנתונים ההיסטוריים יאפשרו חיזוי מניעת תקלות, כמו בתחזוקת ציוד, או מניעת פעילות פלילית בהתנהגות פיננסית של לקוחות. דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

שטייביך מסביר שגודל השוק בו תפעל Software AG בשנים הקרובות, בפרט של מוצרי ושירותי IBO ו-BPE לניהול הארגונים הדיגיטליים, אינו מוגבל, אלא מבחינת תקציביהם של אותם ארגונים. עוד הוא מסביר שבעוד שבכל תחום בנפרד יש לחברה מתחרות הרי שכחבילה כוללת אין לה תחרות. כך, תוכל Software AG להמשיך ולצמוח בשנים הבאות

ה-CTO של Software AG, ד"ר וולפרם יוסט, מאמין שהחברה מציעה את הפתרון הטוב ביותר בשוק בתחום ה-BPE (ר"ת Business Processing Excellence), מפני שהיא היחידה בשוק שמציעה טווח שלם של מוצרים ושירותים משולבים, ולא רק פתרונות נקודתיים. גודל השוק מוערך על ידי יוסט ב-5 ביליון דולר, כאשר המתחרות העיקריות הן יבמ ואורקל. במסגרת תפקידו, אחראי יוסט גם על המו"פ של החברה

הפלטפורמה האג'ילית המלאה של SAG מציבה את ה-IBO של הארגון הדיגיטלי, הכולל לוח מחוונים (Dashboards) והתראות אקטיביות בזמן אמת, מעל ניהול התהליכים, האירועים והאנליטיקס. כל זאת מעל תשתית של Big Data בה פועלים היישומים המסורתיים של ERP ו-CRM ודומיהם.

כ-CTO, יוסט מציג גם את ארכיטקטורת IBO של SAG המביאה אינטגרציה מלאה של WebMethods - כל התהליכים, יחד עם האנליטיקס כמובן, רציפים ופועלים בזמן אמת בעולמות הענן, מובייל, סושיאל ו-Big Data

 ד"ר ג'ון בייטס הוא ה- CTO של SAG בנושאי BI תפעולי ו-Big Data. בייטס הגיע לחברה לפני פחות משנה, לאחר ש-SAG רכשה ביולי 2013 את חטיבת APAMA של חברת Progress האמריקנית, שהיא עצמה רכשה את APAMA כשנה בלבד לפני כן. בייטס היה זה שייסד את APAMA, הנחשבת למובילה העולמית של CEP (ר"ת Complex-Event-Processing). בייטס טוען כי כל צרכן בעולם, הוא גם יצרן של "ענן פרטי" של נתונים ההולכים ומתרבים - ואת אותם נתונים מבקשת SAG לנתח בזמן אמת, אך בעיקר במישור הארגוני, לפי דרישות עסקיות של אותו הצרכן

לחלק א' – לחצו כאן

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים