Frequency: לדעת באילו אפליקציות אתם משתמשים

זיכרון האיחסון של הסמארטפונים רק הולך וגדל, ואנחנו מורידים יותר אפליקציות ממה שאנחנו צריכים ● האפליקציה שנסקרת הפעם בודקת לכם באילו מהן אתם משתמשים ובאיזה ממש לא

האם אתם יודעים אילו אפליקציות חשובות לכם ואלו מהן מרגישות מוזנחות מחוסר שימוש ולמעשה סתם תופסות לכם נפח אחסון?

השאלה הזו נובעת כמובן מההבנה שרוב המשתמשים לא ממש שומרים על סדר וניקיון בכל מה שקשור לאפליקציות, ואני ביניהם (טוב, לפחות אני יכול לנפנף בתירוץ: 'זה המקצוע'). אני גם די בטוח שרוב המשתמשים בכלל לא יודעים אם מותקנות במכשיר שלהם 20, 30 או 50 אפליקציות, במיוחד אם המכשיר שלהם מצויד בנפח אחסון בריא.

האפליקציה שנסקרת היום, Frequency, תבדוק עבורכם אילו מהאפליקציות חשובות, ואלה סתם בזבזניות של מקום.

מה היא עושה? היא מספקת רשימה של כל האפליקציות שהיו בשימוש במכשיר על בסיס יומי שבוע, חודשי, רבעוני או כל הזמנים – כשאין ספק שכותבי האפליקציה בפני עצמם בטוחים שתגלו לה נאמנות רבה לפי לוחות הזמנים שהם מספקים. רשימת ברירת המחדל מראה רק את האפליקציות שהיו בשימוש באותה תקופה, לפי סדר זמן השימוש, אבל אם בוחרים בתפריט את האפשרות All Installed, הסוכרייה האמיתית מתגלה: בסוף הרשימה מתחילות להופיע אותן אפליקציות שלא השתמשתם בהן אפילו לא לעשירית הדקה.

במקרה כזה, אם מדובר באפליקציה שהורדתם לבד, או כזו שאתם בטוחים שניתן למחוק בלי לפגוע במערכת, פשוט לוחצים עליה כדי לבצע הסרה. האפשרויות האחרות שמופיעות בתפריט שמופיע אחרי הלחיצה מאפשרות להריץ את האפליקציה, להראות את נתונים אודותיה, או להוסיף אותה לרשימת 'הלא להצגה'.

מה הרשימה הזו? רשימה זו מאפשרת בעצם להעלים אפליקציות מהרשימה, ומדובר באפליקציות שמבחינתכם האישית לא משנה מהי תדירות השימוש בה, אבל אתם יודעים שאתם צריכים אותה במכשיר שלכם לשימוש פה ושם.

Frequency, כפי שניתן להבין, היא אפליקציה פשוטה לשימוש, עם מוטיב מאוד פשוט, אבל כזה שבהחלט יכול להאיר את עיניכם לגבי כמות השימוש שלכם בכל אפליקציה, ולקבוע מי מביניהן מיותרת ומי מביניהן שווה שמירה.

גרסת הפרו, שמחירה 3.40 שקלים בעת כתיבת שורות אלו, מאפשרת הפעלה אוטומטית של האפליקציה עם הדלקת המכשיר. אחרת צריך להפעיל אותה בכל יום מחדש לבד כדי לעקוב אחרי הנתונים 'האמיתיים' של השימוש.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים