יינות ביתן העלתה לאוויר מערכת SAP Business One; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים
המערכת תאפשר לחברה לפשט את תהליכי העבודה שלהם ולנהל את כל המידע העסקי על גבי מערכת מידע ממוחשבת אחת ● היא כוללת את כל הפתרונות הדרושים לניהול עסק קמעונאי, לרבות הסכמי סחר, התאמות ספקים, ניהול סניפים וניהול היררכיות פריטים
רשת הסופרמרקטים יינות ביתן העלתה לאוויר בימים אלה מערכת ERP לתחום הקמעונאות, מסדרת SAP Business One. המערכת תאפשר למנהלי יינות ביתן ול-35 משתמשים במחלקות הכספים ובסניפי הרשת לפשט את תהליכי העבודה שלהם ולנהל את כל המידע העסקי על גבי מערכת מידע ממוחשבת אחת. היא כוללת את כל הפתרונות הדרושים לניהול עסק קמעונאי, לרבות הסכמי סחר, התאמות ספקים, ניהול סניפים וניהול היררכיות פריטים, ויושמה בחברה על ידי טודן טכנולוגיות מידע. ההיקף הכספי של הפרויקט הוא מאות אלפי שקלים.
הטמעת המערכת של סאפ (SAP) ארכה תשעה חודשים, ונוהלה בשני שלבים. השלב הראשון כלל את המודול הפיננסי וארך כארבעה חודשים. השלב השני כלל הטמעה ויישום של כמה מודולים נוספים, ביניהם מודול מכר, רכש ומלאי, מודול הסכמי סחר והתאמות ספקים. יישום שלב זה ארך כחמישה חודשים.
יינות ביתן היא רשת קמעונאית הכוללת 13 סופרמרקטים בפריסה ארצית ומעסיקה כ-1,600 עובדים. יש לה כמה חברות בת, שלהן יש בסיסי נתונים נפרדים. הטמעת המערכת מאפשרת להוציא תשלומים לספקים על הפעילויות המתקיימות בחברות הבת מהחברה הראשית.
הפרויקט כלל גם הטמעת ממשקים המעדכנים במערכת הראשית את כל המידע העסקי מהקופות ומהסניפים באופן אוטומטי מדי יום. המערכת כוללת גם מנגנון לבדיקת חשבוניות אוטומטית, החוסך זמן עבודה רב שהוקדש בעבר לתהליכים ידניים. מודול ניהול הסכמי הסחר מספק למנהלי יינות ביתן בלחיצת כפתור דו"חות חכמים בחתכים שונים, הנוגעים לעבודה מול הספקים.
נחום ביתן, הבעלים והמנכ"ל של יינות ביתן, אמר, כי "המערכת מספקת לנו פתרון כלל-ארגוני ושליטה מוחלטת בכל המידע העסקי, שלא היו לנו בעבר. הזמינות המלאה של המידע מאפשרת לנו לקבל החלטות ניהוליות טובות יותר".
תגובות
(0)