מערכת שעות: לדעת תמיד מה הילד לומד

לא תמיד קל לעקוב אחרי מערכת השעות של הקטנים בבית הספר ● לפעמים חשוב לנו לעקוב אחרי לוח המבחנים שלהם ● האפליקציה שנסקרת הפעם עושה בדיוק את זה

האם אתם יודעים מהי מערכת השעות של ילדכם? האם אתם יודעים מתי הוא אמור להגיע הביתה בכל יום, ומה הוא אמור ללמוד בכל יום? ומה עם המבחנים השונים שהוא צריך לעבור במהלך כל סמסטר? האם אתם יודעים מתי הוא אמור לעבור, לדוגמה, מבחן בחשבון, מבחן בדקדוק ואם כן, מה היה כל ציון שלו?

מערכת שעות, אפליקציה שנכתבה על ידי רן כהן לסביבת האנדרואיד (Android), עוזרת לכם לעקוב אחר כל הדברים האלה.

לאחר התקנת והפעלת האפליקציה, יש לעבור שני תהליכים מרכזיים שבעזרתם בונים את מערכת השעות המדויקת של הילד. הצעד הראשון הוא הגדרת הזמנים של השיעורים וההפסקות ביניהן. את המידע הזה כמובן קל מאוד להשיג בבית הספר, ותמיד ניתן לשנות אותו על ידי בחירת האפשרות הגדרת זמנים בתפריט הראשי. הדבר היפה הוא שאחרי בחירת שעת ההתחלה של שעת הלימודים הראשונה, ההגדרות הן יחסית אוטומטיות, כשבחירת שיעור בונה שיעור בן 45 דקות ובחירה בהפסקה בונה הפסקה בת 10 דקות, זמנים שכמובן ניתנים לשינוי.

לאחר הגדרת השעות וההפסקות בונים את מערכת השעות. כמו במקרה של הגדרת הזמנים, בפעם הראשונה מקבלים תדרוך קצר, ותמיד ניתן לחזור אל בניית מערכת השעות דרך התפריט הראשי. כאן כבר מוצגים שעות השיעורים בלבד, ולחיצה על שיעור מאפשרת להגדיר את המקצוע, לבחור את מספר הכיתה בה לומדים אותו, אם יש צורך במעבר כיתה, וכן אפשר לבחור צבע עבור המקצוע מה שמקל מאוד על המעקב. כך עוברים על כל הימים ומסדרים, כשכמובן מומלץ מאוד לעשות זאת יחד עם הילד. המעבר בין הימים במצב זה מתבצע בגלילת המסך שמאלה וימינה.

לחיצה על מבחנים בתפריט הראשי מאפשרת לבנות רשימת מבחנים, כשלכל מבחן אפשר מאוחר יותר להוסיף ציון והערות. כברירת מחדל מוצגים המבחנים שעדיין לא התקיימו, אבל אפשר לבחור לראות את המבחנים שכבר עברו על ידי בחירת האפשרות המתאימה בחלק העליון של המסך.

במכשירים שתומכים ב-NFC וב-BEAM של אנדרואיד (בגרסה 4.1 ומעלה), מאפשרת האפליקציה שיתוף של מערכת השעות (או רק את זמני השיעורים וההפסקות אם בוחרים בכך, כשזה יכול להיות יעיל עבור שני טלפונים של ילדים באותה משפחה שלומדים באותו בית הספר).

שתי האפשרויות האחרונות בתפריט הראשי הן תצוגת הזמן שנותר לסיום השיעור הנוכחי והצגת מערכת השעות השבועית בבת אחת.
כאמור, מערכת השעות קלה לבנייה ודורשת מאמץ חד פעמי, אבל היא טובה רק עבור אותם תלמידים ו/או סטודנטים שיש להם סדר יום קבוע מבחינת שעות הלימודים. זה לא תמיד נכון עבור סטודנטים, אבל אם כן, היא בהחלט שימושית גם עבורם. שנית, חבל שלא ניתן להגדיר מעקב אחרי כמה משתמשים בו זמנית. למה? כי כך היו ההורים יכולים להתקין את האפליקציה גם אצלם במכשיר כדי שיוכלו לדעת בכל רגע מה המצב אצל כל הילדים.

אבל בסך הכל, אם יש רק ילד אחד, ואם מסתפקים בהתקנה במכשיר שלו ולא במכשיר של ההורים, האפליקציה מספקת בהחלט וקלה מאוד לשימוש.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים