סמנכ"לית פייסבוק מנסה להפוך את העולם למקום טוב יותר לנשים

מיזם תמונות חדש שהשיקה שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של הרשת החברתית, מציג נשים בצורה חיובית ומנותקת מסטריאוטיפים ● לדבריה, המטרה היא "לנסות ולשנות את העולם"

27/02/2014 15:40

שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול הראשית של פייסבוק (Facebook), שהפכה באחרונה לאחת המיליארדריות הצעירות בעולם, היא בין הנשים המשפיעות בתבל. ברזומה שלה ניתן למצוא פעילות במשרד האוצר האמריקני ותפקידי ניהול בגוגל (Google), ועתה היא רושמת שורה נוספת בקורות החיים: מיזם משותף עם חברת המדיה הדיגיטלית הגדולה בעולם, Getty Images, להעצמה נשית.

"לפרוץ קדימה" עם שריל סנדברג ו-Getty Images. צילום: מתוך המיזםבמסגרת המיזם, המכונה Lean in ("לפרוץ קדימה", שם זהה לזה של רב המכר שהיא פרסמה בשנה שעברה – ר"ש), יצרה חברת המדיה קולקציה של אלפי תמונות המציגות מנהיגות בחיי היום-יום שלהן. "התמונות יכולות להוביל את השיח הוויזואלי ולייצר שינוי אמיתי ביחד עם גופי המדיה", אמרה פאם גרוסמן, מנהלת מגמות ויזואליות בחברה.

לדברי גרוסמן, סנדברג והיא החליטו להתקדם עם הפרויקט כדי "לנסות ולשנות את העולם". היא הוסיפה כי "ככל שהייצוג הוויזואלי הגלובלי של נשים ונערות יהיה חיובי יותר, כך הוא יהיה נפוץ יותר. אנחנו מקוות לסייע לאנשים לחזות את העולם מחדש, וכך התמונות תיהפכנה למציאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים